quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lesbischequote:
quote:
quote:
Hopelijk blijft er nog iets van over.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Eigen industrieterrein om te hoek om te gaan wandelen.
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Maar dan nu even nietquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Zonder PFAS is er ook weinig aan.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjes
Dat is de extra beleving.quote:
Beetje blij met 'n Playmobilbrein het graf intrippelen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de extra beleving.![]()
En een kortere levensverwachting, maar dat is bijzaak.
Ja, maar dat doen we toch allemaal?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje blij met 'n Playmobilbrein het graf intrippelen.
HEMA heeft plastic bakjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik zoeken op bewaarblikjes van zo'n shampoobar
Zijn ze 5 euro per stuk en ik heb er 3 nodig![]()
Ik ga wel even kijken of ik ze goedkoper kan krijgen, HappySoaps.
Nicequote:
Ja nou .. ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik kon ze uitkiezen via werk (iets met een tegoedbon), dus toen heb ik dat maar gekozen om het uit te proberen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
"MAAR JE BESPAART ZOVEEL PLASTIC MET SHAMPOO BARS EN ZE GAAN LANGER MEE DAN EEN FLES"
Ja dikke vinger, heb altijd ruzie met die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |