En vaak ook ongevraagdquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Intergalactisch, kwekkwek en altijd praktisch.
Dadels ja?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dadels bij in de melk en de aardbeien is ook lekker.
De dadels al een paar uur voor je gaat drinken in de melk doen
Gewoon de waarheid.quote:
Jij ging halen, bood je zelf aanquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pak lekker zelf.
Waar is je laatste slaaf aan overleden?
Koffie pakken zeker.
Wel eerst even eventuele beestjes uit de dadels halenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadels ja?
Ok ga ik een keer proberen
Ja echt lekker en dan de aardbeien er bij heerlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadels ja?
Ok ga ik een keer proberen
Ik ben gisteravond alsnog van m'n luie reet af gekomen omdat ik morgen weer ga zwemmenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog naar de gym voordat F1 begint? Anders krijg je niets.
Denk dat je even goed moet lezen.quote:
Huh? Is dit afgeschaft?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat zouden jullie een slaaf allemaal laten doen, als ze dat niet afgeschaft hadden?
Je quote mij en stig met de opmerking "koffie dan maar"quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je even goed moet lezen.
Glas melk vol krioelende wormen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerst even eventuele beestjes uit de dadels halen
Gaat het seizoen weer beginnen?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond alsnog van m'n luie reet af gekomen omdat ik morgen weer ga zwemmen
Het huishouden en de tuin.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat zouden jullie een slaaf allemaal laten doen, als ze dat niet afgeschaft hadden?
Moet jij weten.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je quote mij en stig met de opmerking "koffie dan maar"
Dat kan op verschillende manieren opgevat worden, en ik kies voor de manier die het beste klinkt
Ik heb alweer gegeten en gedronken voor tienen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glas melk vol krioelende wormen.
Soe-perlek-ker
Oh, dan doe ik het wel goed.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het mag niet zo duidelijk meer opvallen tegenwoordig.
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.quote:
Op dit moment die hoerige tyfusvlieg die gisteren naar binnen is gevlogen toen ik even alles had opengezet om te luchten tijdens het dweilen helemaal de tering laten meppen. Dat dweilen waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien was dat Stig niet, maar CEquote:Op zondag 1 juni 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je quote mij en stig met de opmerking "koffie dan maar"
Dat kan op verschillende manieren opgevat worden, en ik kies voor de manier die het beste klinkt
Koken, auto's laten wassen, boodschappen, huisonderhoud, zwembad schoonkrabben en agendabeheer niet?quote:
Ohquote:Op zondag 1 juni 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bovendien was dat Stig niet, maar CE
Volgens mij moet je even je ogen wassen
Personal assistant met concurrentiebedingquote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het mag niet zo duidelijk meer opvallen tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |