Wat een aansteller ik heb ook best wat gedronken kom lekkere jongen ik tongzoen je hardquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:58 schreef Pendule het volgende:
En mijn vriend aordt altijd boos omdat ik na een tijdje de hele fles aan mijn bek zet waar visite bij is en dat kan echt niet zegt ie
Hell no!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:11 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ben jij ook homo? Ik wil met je dansen
Jammer ik denk dat jij wel een lekkere jongen bent van een jaar of 23. Zon heerlijke twink met een rijke vader die dure cameras heeft, waar we dan samen mooie zwart wit fotos van elkaar kunnen maken in allerlei posities.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 00:12 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Jammer ik denk dat jij wel een lekkere jongen bent van een jaar of 23. Zon heerlijke twink met een rijke vader die dure cameras heeft, waar we dan samen mooie zwart wit fotos van elkaar kunnen maken in allerlei posities.
Nee incel gewoon keihard neukenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:08 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Wat een aansteller ik heb ook best wat gedronken kom lekkere jongen ik tongzoen je hard
Whehe!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:15 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Jammer, ik ben overigens geen homo. Hoe gaat het met jou?
Lekker ik wil ook gewoon keihard neuken. Lekker schreeuwen terwijl mijn nagels in je rug krabbenquote:
Huh maar wel mij keihard doen toch ik ben niet de geverquote:Op zondag 1 juni 2025 00:16 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Lekker ik wil ook gewoon keihard neuken. Lekker schreeuwen terwijl mijn nagels in je rug krabben
Wat drink je? Ik wat sterke drank en bier maar ik mag ts wel, is gewoon een geile nicht ik respecteer dat.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja gaat z'n gangetje hier. Heb aardig zitten pimpelen vanavond, maar ga niet zo fake pisnichterig "dronken" zitten doen als TS.
En daarzo?
Ik doe jou wel maar dan nog krab ik je als een poema in een bos. Ik ben gewoon een geile jongen. Ik mag wel in je tepels bijten?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:17 schreef Pendule het volgende:
[..]
Huh maar wel mij keihard doen toch ik ben niet de gever
Sloop mijquote:Op zondag 1 juni 2025 00:18 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik doe jou wel maar dan nog krab ik je als een poema in een bos. Ik ben gewoon een geile jongen. Ik mag wel in je tepels bijten?
quote:Op zondag 1 juni 2025 00:17 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Wat drink je? Ik wat sterke drank en bier maar ik mag ts wel, is gewoon een geile nicht ik respecteer dat.
Beetje moe, getekend om een huis te kopen opeens paniek en veel zorgen dat soort shit.
Ziet er goed uit. Achterlijk goedkoop is vooral goed. Ik heb beetje whiskey tulamore dew gedronken of zo.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zacht van smaak, niet te licht qua alcohol dat je moet blijven tanken om er iets van te merken, maar ook niet zo sterk dat je je strot gelijk permanente schade toedoet, en het is achterlijk goedkoop.
Ow maar wel tof, huissie gekauft!Wat voor eentje? Rijtjeshuis?
Wat kansloos, kom bij mij. Je mag whiskey drinken, ik neem een slok en dan zoenen we. Ik wil je keihard nemen. Wil dat je me diep in je mond neemt.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:21 schreef Pendule het volgende:
Overgestapt op likeur 43 want wijn is op. Tering vriend niet genoeg gehaald bij deboodsxhappen. Ik ga voortaan maar weer zelf boodschappen doen kansloze tering aap
Wat lees je dan? Gewoon normale dingen tochquote:Op zondag 1 juni 2025 00:21 schreef ToT het volgende:
Gaat weer lekker hier!
Ik denk dat ik de plee ff ga knuffelen of zo na dit alles gelezen te hebben.
Tullamore Dew, echt de zachtste whiskey die ik ken. Prima te drinken!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:22 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Achterlijk goedkoop is vooral goed. Ik heb beetje whiskey tulamore dew gedronken of zo.
Ja wel tof maar ook veel paniek en stress. Een hoekwoning. Halfvrijstaand dus met een garage en oprit.
Tulamore dew vind ik best lekker. Lapjroaig is best rokerig toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tullamore Dew, echt de zachtste whisky die ik ken. Prima te drinken!
Ben zelf meer van de Laphroaig Select.
Ontzettend gaaf, zo'n hoekwoning met garage!
Soms kan ik ook wel meegaan in dit soort ongein.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:23 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Wat lees je dan? Gewoon normale dingen toch
Zeer zeker beetje ongein is goed.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms kan ik ook wel meegaan in dit soort ongein.![]()
Maar goed, ik ga toch maar weer maffen!
Rokerig, turf, jodium, ziltig, zeewier en vele andere aroma's!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:26 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Tulamore dew vind ik best lekker. Lapjroaig is best rokerig toch?
Ja wel gaaf, maar ja ik weet niet. Ik moet het een beetje naar mijn smaak maken wat likjes verf denk ik. Dan nog kijken wat verbouwd moet worden. Gewoon stress.
Klinkt wel als een goede whiskey.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Rokerig, turf, jodium, ziltig, zeewier en vele andere aroma's!
Ik heb zelf een monumentaal pand waarin ook het één en ander in aangepast moet worden. Vandaag wat muren geïmpregneerd nadat ik de voegen uitgekrabd en weer gevuld had.
Binnenkort de muren van de aanbouw van binnen sauzen, de vloer egaliseren, en de badkamer en de wc aanpakken en water aanleggen voor het dakterras. (Meeste met hulp van een goede vriend overigens.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |