Briljant. Zo eens met jou Viesdik. Kom hier, dan geef ik je een stevige knuffel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Als ik hier dan zo naar kijk hè...
jaaa denk ik dan..
jou zouden ze ook met een kut over een kanon moeten trekken
![]()
![]()
Als je nou een mooie vrouw was geweestquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Briljant. Zo eens met jou Viesdik. Kom hier, dan geef ik je een stevige knuffel.
![]()
![]()
Was ik wel hoor. Zestig jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je nou een mooie vrouw was geweest
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Was ik wel hoor. Zestig jaar geleden.
Je kunt m'n rug op. Denk je nou echt dat ik zo achterlijk ben om hier persoonlijke zaken te delen?quote:
Je ziet er nu waarschijnlijk uit als een aardappel die 2 jaar geleden ergens achterin de voorraadkast is gevallen, dus ik zou een foto van net na de oorlog toch niet kunnen refereren naar het heden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je kunt m'n rug op. Denk je nou echt dat ik zo achterlijk ben om hier persoonlijke zaken te delen?
Klopt. Ik ben vrouw. Oud. Grijs. Ik rook. Ik drink. En ik lach me nog dagelijks te barsten om zoveel domheid van de huidige generatie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je ziet er nu waarschijnlijk uit als een aardappel die 2 jaar geleden ergens achterin de voorraadkast is gevallen, dus ik zou een foto van net na de oorlog toch niet kunnen refereren naar het heden.
Nee, kan helaas niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben vrouw. Oud. Grijs. Ik rook. Ik drink. En ik lach me nog dagelijks te barsten om zoveel domheid van de huidige generatie.
Krijgen we een foto van jou te zien?
en zo gleed zij met haar flamoes over 'n amsterdammertje hoppend als 'n konijntje over de wallen, door de stad, en overal waar ze amsterdammertjes vindquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef Viesdik het volgende:
Kan een aardige wond opleveren heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Misschien heeft ze die vinger ook wel gebruikt om net haar aars te krabben
Hetzelfde eigenlijk met die handschoenen die de meeste visverkopers aan hebben: daarmee beschermen ze eigenlijk meer hun eigen handen en vingers dan dat het hygiënisch is omdat ze met dezelfde handschoenen geld aanraken, in hun neus peuteren, aan hun gat krabben en dan weer je vis aanraken zonder te wisselen naar schone handschoenen. Is ook niet te doen, dan moet je op een dag misschien 20 tot 30 keer wisselen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Als ik hier dan zo naar kijk hè...
jaaa denk ik dan..
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |