abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217811114
Om ons menselijk voortbestaan voor eens en altijd te beschermen, moeten we deze entiteiten uit andere dimensies vernietigen.
Ben je het eens met deze stelling?
POLL

Mensen worden gemanipuleerd vanuit andere dimensies? Ik zeg en schrijf dit pas 30 JAAR in detail. Er is een wereldwijde sekte waarvan de kern direct in wisselwerking staat met andere dimensionale entiteiten die de menselijke samenleving al minstens duizenden jaren manipuleren. Een AI-verbinding met het menselijk brein is hun langgeplande doel dat nu zo dichtbij is. Zodra dat is bereikt – als we het toestaan ​​– zullen deze andere dimensionale demonische entiteiten jouw denkwerk doen. Fantastisch? Zeker.

Aint this mildly interesting:

twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_217811136
pi_217811160
Tijd dat we een [BAG] subforum krijgen voor dit soort bagger.
pi_217811170
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 20:40 schreef Viesdik het volgende:
Om ons menselijk voortbestaan voor eens en altijd te beschermen, moeten we deze entiteiten uit andere dimensies vernietigen.
Ben je het eens met deze stelling?
[poll=8930]

Mensen worden gemanipuleerd vanuit andere dimensies? Ik zeg en schrijf dit pas 30 JAAR in detail. Er is een wereldwijde sekte waarvan de kern direct in wisselwerking staat met andere dimensionale entiteiten die de menselijke samenleving al minstens duizenden jaren manipuleren. Een AI-verbinding met het menselijk brein is hun langgeplande doel dat nu zo dichtbij is. Zodra dat is bereikt – als we het toestaan ​​– zullen deze andere dimensionale demonische entiteiten jouw denkwerk doen. Fantastisch? Zeker.

Aint this mildly interesting:

[ x ]
Idioot. De mens is continue bezig om zijn eigen bestaan zo snel mogelijk te beëindigen.
Dat is het enige ding waar de mens heel goed in is. Slopen, vernielen, vernietigen, vermoorden, afbranden, verzuipen, kapot maken, vervuilen enz.

Als er al elders leven is, dan zijn die aliens wel zo wijs om ons links te laten liggen. Wie gaat er nu vrijwillig een achterbuurt bezoeken?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 20:52:23 #5
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217811296
Je bent een waardeloze agent.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 20:55:59 #6
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_217811368
ik heb rare onderhuidjs beestjes. welcome to the club!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_217811381
Ik kom hier niet om fans en vrienden te creëren. Ik plaats alleen content om mensen te triggeren en aan het denken te zetten en een interessant gesprek op gang te zetten.
Vrijheid van gedachte is een van de ultieme expressies van vrijheid en misschien wel de belangrijkste vrijheid van expressie.
Sommige mensen kunnen daar niet tegen vanuit angst. Snap ik wel. Maar don't shoot the messenger.
pi_217811553
De mens in zijn naïeve vorm, is vooral bang voor datgene dat ze niet kennen en weten.
Daarom gaan ze er voor uit de weg.
Willen een redelijk simplistisch leven waarin binnen de kaders geopereerd en gedacht wordt.
Niks menselijks is mij vreemd en dit soort (onzin) kan je zeker niet tegen iedereen beginnen.

Waar ik in geloof staat ook niet ter discussie.. maar buiten de grenzen speculeren en filosoferen is vaak heel interessant. Daarmee prikkel je jezelf om op een andere wijze naar dingen te kijken. Om nieuwe inzichten te krijgen.

Als je op de man vraagt of ik dit alles geloof? Dan is mijn antwoord overduidelijk Nee!
Maaaar, als iemand mij zou vragen: Weet je zeker dat er geen entiteiten uit andere dimensies zijn? Dan is mijn antwoord net zo goed overduidelijk Nee.
Omdat ik accepteer dat ik een mens ben met zijn beperkingen.
Ik heb de waarheid niet in pacht. Nooit gehad ook.

Maar ik bepaal voor zolang dat mag en mogelijk is nog altijd zelf waarin ik mij verdiep en laat informeren.
Ik zal nooit een poging doen om ook maar 1 individu te overtuigen van mijn gelijk (hooguit op gebied van politiek, maar daar ben ik inmiddels ook mee gestopt). Laat je lekker informeren als je het boeiend vindt of niet. Lees het als je het boeiend vindt of niet..
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 21:19:32 #9
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_217811745
Ligt eraan of die entiteiten gevaccineerd zijn
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_217811964
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef Viesdik het volgende:
De mens in zijn naïeve vorm, is vooral bang voor datgene dat ze niet kennen en weten.
Daarom gaan ze er voor uit de weg.
Willen een redelijk simplistisch leven waarin binnen de kaders geopereerd en gedacht wordt.
Niks menselijks is mij vreemd en dit soort (onzin) kan je zeker niet tegen iedereen beginnen.

Waar ik in geloof staat ook niet ter discussie.. maar buiten de grenzen speculeren en filosoferen is vaak heel interessant. Daarmee prikkel je jezelf om op een andere wijze naar dingen te kijken. Om nieuwe inzichten te krijgen.

Als je op de man vraagt of ik dit alles geloof? Dan is mijn antwoord overduidelijk Nee!
Maaaar, als iemand mij zou vragen: Weet je zeker dat er geen entiteiten uit andere dimensies zijn? Dan is mijn antwoord net zo goed overduidelijk Nee.
Omdat ik accepteer dat ik een mens ben met zijn beperkingen.
Ik heb de waarheid niet in pacht. Nooit gehad ook.

Maar ik bepaal voor zolang dat mag en mogelijk is nog altijd zelf waarin ik mij verdiep en laat informeren.
Ik zal nooit een poging doen om ook maar 1 individu te overtuigen van mijn gelijk (hooguit op gebied van politiek, maar daar ben ik inmiddels ook mee gestopt). Laat je lekker informeren als je het boeiend vindt of niet. Lees het als je het boeiend vindt of niet..
De mens in zijn naieve vorm is meestal een kind die alles onderzoekt, oppakt en in zijn mond steekt.
Het zijn de ouders die met hun afgebakende denkraampjes die dit kind opvoeden.
pi_217812141
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
De mens in zijn naieve vorm is meestal een kind die alles onderzoekt, oppakt en in zijn mond steekt.
Het zijn de ouders die met hun afgebakende denkraampjes die dit kind opvoeden.
volwassen mensen met een propere opvoeding in den jeugden, hebben geen overheidsopvoeding meer nodig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')