abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217810527
Adopteren kan leuk zijn, en er is veel vraag en aanbod en ok, mensen hebben vaak zonder kwaad te willen doen wel een persoonlijke voorkeur kwa afkomst van het kind , dus welke nationaliteit zou u het allerliefste willen adopteren?

Een mens kan kiezen uit de volgende lijst met nationaliteiten van het kind :

Wat zou uw persoonlijke top 3 zijn? :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelf ( als ik geschikt zou zijn ) zou wel voor Engels Noors of Duits willen gaan :)
pi_217810569
Een kind is een kind. Als ik zou moeten adopteren zou ik elke baby accepteren. Ik ga niet selecteren op huidskleur of geslacht.
De reden hiervan? Als ik zelf een kind zou baren, kan ik hem of haar nog zo goed proberen op te voeden, dat wil dus niet zeggen dat mijn kind niet de volgende Hitler of Mugabe, Amin, of wat voor kloteklapper dan ook zou kunnen zijn.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:53:06 #3
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_217810643
Als zo'n baby niet uit Eindhoven, specifiek Woensel-West, komt dan hoeft het van mij allemaal niet en zou ik hem gewoon weer terugsturen naar het adoptiekantoor. 'Hem' inderdaad, want meisjes stuur ik sowieso terug, ongeacht afkomst.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_217810663
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:53 schreef 2thmx het volgende:
Als zo'n baby niet uit Eindhoven, specifiek Woensel-West, komt dan hoeft het van mij allemaal niet en zou ik hem gewoon weer terugsturen naar het adoptiekantoor. 'Hem' inderdaad, want meisjes stuur ik sowieso terug, ongeacht afkomst.
Waarom?
pi_217810669
Japans meisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')