Ik geloof hier dus geen zak van. Chinezen in Nederland die gaan lopen zeiken over een of ander kinderboekie?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:27 schreef Hathor het volgende:
Chinezen hebben bizar kleine voeten maar blijkbaar hele lange tenen.
Dat was ook wel mijn oude tactiek, maar werd niet erg gewaardeerd. Dan kom je over alsof je hoog in je emoties zit en schrikken ze van de verbale uitingen die je er dan op loslaat. Het moet tegenwoordig allemaal subtiel en stil, laten zien zonder te zeggen. Als je al iets zegt moet het vaag blijven en verpakt in een ander jasje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het stoorde mij meer dat niemand er iets van zei, wel opvallende blikken werpen of luid zuchten, maar verder niks.
Je hebt een mond, trek dan open die scheur. Laat je horen!!!
LAAT JE HOREN! JOUW STEM MAG GEHOORD WORDEN!!!
En niet alleen een keer in de vier jaar een lullig kruisje tekenen of vakje volkleuren.
GEWOON ELKE DAG JE MUIL OPENTREKKEN!
Volgens mij volgen Chinezen hier niet eens het nieuws, het is een regelrechte parallelle samenleving.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus geen zak van. Chinezen in Nederland die gaan lopen zeiken over een of ander kinderboekie?
Ik ben een vrouw, misschien dat dit in mijn voordeel werkt. En ja, ik kan, als ik wil, mijn ogen vuur laten spuwen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat was ook wel mijn oude tactiek, maar werd niet erg gewaardeerd. Dan kom je over alsof je hoog in je emoties zit en schrikken ze van de verbale uitingen die je er dan op loslaat. Het moet tegenwoordig allemaal subtiel en stil, laten zien zonder te zeggen. Als je al iets zegt moet het vaag blijven en verpakt in een ander jasje.
Niet mijn style, maar ik probeer me wel aan te passen.
Chinezen zijn sowieso een tweederangs minderheid natuurlijk, niet agressief genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is gewoon accuraat toch.
Overigens ook wel komisch dat zelfs zo'n hypercorrect "iedereen hoort erbij"-boekje alsnog op de tenen van minderheden weet te trappen.
Ogen die spreken zijn gewoon sexy, of het nu positief of negatief is. Dode ogen zit niemand op te wachten, hoe goed die billen dan ook moge zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, misschien dat dit in mijn voordeel werkt. En ja, ik kan, als ik wil, mijn ogen vuur laten spuwen.
Nederlanders zijn nooit subtiel en/of stil geweest.
Zou me niks verbazen. Chinezen zijn ontzettend uitgekookte zakenlui.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij volgen Chinezen hier niet eens het nieuws, het is een regelrechte parallelle samenleving.
Daarom moet je dit soort opnaaierij ook niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:03 schreef gwn_een_user het volgende:
is dit een grap? een "klap in het gezicht"? één pietluttig zinnetje waar anders geen hond naar omkijkt en het is net één of ander nationaal megaschandaal met allemaal figuren en organisaties en Chinese vertegenwoordigers die helemaal flippen?
het gaat trouwens om chinese toeristen dus ik snap deze ophef van chinese nederlanders niet zo. jij bent toch geen toerist?![]()
of misschien vinden chinese nederlanders het boekje ook tenenkrommend en super 'woke' en doen ze dit juist om de kritiek kracht bij te zetten
Over onzin gesproken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij volgen Chinezen hier niet eens het nieuws, het is een regelrechte parallelle samenleving.
Dus je hebt bejaarden aan de kant gebeukt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, misschien dat dit in mijn voordeel werkt. En ja, ik kan, als ik wil, mijn ogen vuur laten spuwen.
Nederlanders zijn nooit subtiel en/of stil geweest.
Yep. Ik hoop dit jaar 79 te worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je hebt bejaarden aan de kant gebeukt?
Nice!
Volgende stap is elkaar met poep in het gezicht gooien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Yep. Ik hoop dit jaar 79 te worden.
Dus...
Geen weerwoord, dus je denkt bij jezelf: 'ik roep maar wat?'quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgende stap is elkaar met poep in het gezicht gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen weerwoord, dus je denkt bij jezelf: 'ik roep maar wat?'
Zijn dit nu de Nederlandse mannen? De nazaten van mannen die alles durfden, alles deden, soms met de moed der wanhoop?
En dan kom jij met een of andere slappe opmerking over poep gooien?
Helaas, aan jou gaat niet zoveel verloren.Ow vond t wel een grappige opmerking eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Ja toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow vond t wel een grappige opmerking eigenlijk
Logisch. Je bent een man. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow vond t wel een grappige opmerking eigenlijk
quote:
Haha een vrouw over humorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Logisch. Je bent een man. Weet jij veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |