Zo'n idee had ik al. Het gaat vrijwel altijd die kant op.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt door de rivieren en verhoging in het landschap
Ik zie het hier ook. Lijkt iets toe te nemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga richting bed
Oh en @:cherrylips het flits beneden de Rijn, maar dat is wel.
Nou is al weer iemand aan het flippen in de metroquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel uitkijken hè.
Gelukkig is het nog wel lekker buiten.
Warme weer zijn er ook veel gekkies op straat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou is al weer iemand aan het flippen in de metro
En het is gewoon zaterdagavond in Rotterdam, dat is gewoon normaal danquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Warme weer zijn er ook veel gekkies op straat.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou is al weer iemand aan het flippen in de metro
Ruziebuuf zal ook wel weer heetgebakerd zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
en lekker weer om op palingbeestjes te vissen.
Wodanwaffer zal ook wel gepeperde brokjes hebben gehadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruziebuuf zal ook wel weer heetgebakerd zijn.
kun je lekker glaasjes whisky drinkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:08 schreef bitterbal het volgende:
K wil straks gewoon slapen. Moet eerst nog duizend jaar op die vervangende bus wachten
Ik ben een alcoholvrije serpentquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je lekker glaasjes whisky drinken
Tegenwoordig is er ook alchoholloze Whisky/whiskeyquote:
Dan kun je net zo goed water met een beetje siroop drinken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er ook alchoholloze Whisky/whiskey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |