Gisteren was UAE de koers nog aan het wurgen met hun geweldige ploeg, onmogelijk voor de rest om aan te vallen, en dan vandaag... dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit ging helemaal nergens over, waar de fuck was Del Toro mee bezig, die wou simpelweg niet winnen oid.
Dit moet je echt integraal (vanaf de voet van de Finestre) terugkijken. Ik heb dit nog nooit van mijn leven gezien.quote:
Jawel, netquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moet je echt integraal (vanaf de voet van de Finestre) terugkijken. Ik heb dit nog nooit van mijn leven gezien.
En dan zou Yates wel weer gaan. Niet om zijn tactiek te verdedigen. Hij had het moeten proberen. Tweede of derde maakt uiteindelijk ook niet veel uit als het dan toch niet lukt om te winnen. Zo verlies je zeker.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan was WOUT evengoed gaan rijden, achter Carapaz aan, dunkt me.
Ik was iets te conservatiefquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vandaag 3 min bij iedereen wegrijden
Maar Yates was (of leek) helemaal niet beter dan Carapaz en Del Toro. Dan was het anders geweestquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan zou Yates wel weer gaan. Niet om zijn tactiek te verdedigen. Hij had het moeten proberen. Tweede of derde maakt uiteindelijk ook niet veel uit als het dan toch niet lukt om te winnen. Zo verlies je zeker.
Wout tien minuten geven en zelf niemand meesturen niet zo snugger.
Del Toro zei dat hij Yates wel had kunnen volgen maar dat hij vond dat het aan Karrepats was, tsja dat was niet de beste keuzequote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Yates was (of leek) helemaal niet beter te zijn dan Carapaz en Del Toro. Dan was het anders geweest
We moeten concluderen dat Del Toro een imbeciel is. Kan hij op zich niets aan doen, maar wel pijnlijk dat zo iemand waarschijnlijk grote rondes gaat winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Del Toro zei dat hij Yates wel had kunnen volgen maar dat hij vond dat het aan Karrepats was, tsja dat was niet de beste keuze
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Del Toro zei dat hij Yates wel had kunnen volgen maar dat hij vond dat het aan Karrepats was, tsja dat was niet de beste keuze
Dan ben je ofwel niet goed snik ofwel een sneue verliezer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vermoeiender dat we altijd onzin moeten aanhoren dat UAE zogenaamd tactisch sterk rijdt van alle juichaapjes, wanneer ze een koers winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We moeten concluderen dat Del Toro een imbeciel is. Kan hij op zich niets aan doen, maar wel pijnlijk dat zo iemand waarschijnlijk grote rondes gaat winnen.
Bijna goed:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:44 schreef Szura het volgende:
Op alle Belgische sites straks: ‘IJzersterke Wout van Aert helpt Yates aan Giro-zege’
quote:"Het was tot het gaatje": beresterke Wout van Aert overleeft Finestre en loodst Simon Yates naar roze trui
Maar dat is de titel bij bericht met reactie WOUTquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat is de titel bij bericht met reactie WOUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets van Paul Oakenfold toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat was ook alweer het nummer bij het legendarische youtube fragment van US Postal op de Alpe d'Huez (rip)? EF gaf we dezelfde vibes vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |