Falcoquote:
Kun je dit uitleggen aan een niet-kijker?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Oprecht, dit is de grootste disasterclass die ik ooit heb gezien. In welke sport dan ook.
Als hij bij Visma had gereden welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Marcoss het volgende:
En we hebben natuurlijk als belangrijke slotvraag: had Mikel Landa deze Giro gewonnen?
Vervelende wieltjes zuiger. Geen 1x aan gevallen in deze etappequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik dacht dat Del Toro wel likeable was, maar hier is bijna niet meer van terug te komen. Dit plus bij UAE rijden.
Ik ben niet geïnteresseerd in de mening van Benji Naesen.quote:
De lange arm van de mafia is er nog altijd. Dat is mijn uitleg voor deze weerzinwekkendheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan een niet-kijker?
De familie Yates krijgt doorgaans nergens iets van mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Adam heeft niks van de race mee gekregen, zo te horen
Op de top van de Finestre had Yates 1:40 voorsprong op del Toro en Carapaz en aan de meet had Yates 5 minuten voorsprong en finisht Max fucking Poole nog voor del Toro en Carapaz. Stukje surplacen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan een niet-kijker?
Tweede, vijf minuten achter Jan Hiert.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Marcoss het volgende:
En we hebben natuurlijk als belangrijke slotvraag: had Mikel Landa deze Giro gewonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |