Die had toen net hechtingen in z'n knie (die nog een keer opengesprongen waren) en ze gingen er vanuit dat hij nog wel zou herstellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, maar ik vond Ayuso toen al niet heel sterk ogen eigenlijk.
Mouquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we alle renners en ook de staf van UAE op een rij zetten, wie zou je dan eigenlijk wel in willen zetten voor de tactische besprekingen?
Hebben ze nooit nodig met Tadejquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we alle renners en ook de staf van UAE op een rij zetten, wie zou je dan eigenlijk wel in willen zetten voor de tactische besprekingen?
Volgens mij is dat juist een van de weinigen daar die wel kaas heeft gegeten van tactiek.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Majka haal je bij de ploeg als dommekracht niet voor de tactische besprekingen
Volgens Karsten niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist een van de weinigen daar die wel kaas heeft gegeten van tactiek.
Als het zo is, dan hadden ze daar misschien wel gebruik van mogen maken vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist een van de weinigen daar die wel kaas heeft gegeten van tactiek.
Ja, precies. Maar ook zonder Pogacar koersen ze alsof hij er wel bij is, zeldzaam hersendode ploeg. Veel geld, veel talent, weinig tactiek. Gewoon hard trappen.quote:
En met zo veel geld, waarom koop je niet een paar tactisch sterke ploegleiders in plaats van dit gepruts?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar ook zonder Pogacar koersen ze alsof hij er wel bij is, zeldzaam hersendode ploeg. Veel geld, veel talent, weinig tactiek. Gewoon hard trappen.
Nou, Karsten heeft natuurlijk wel met Majka gereden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, op zich kun je daar wel van op aan wat renners betreft. Zie Bilbao.
De hele Giro was gaaf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
Al met al is dit toch de meest memorabele etappe in een grote ronde sinds de etappe over de Granon.
Misschien kunnen ze Bruyneel vragen als ploegleider. Dat past wel bij het boevengilde in de top bij UAE en je kunt veel van hem zeggen maar niet dat het een tactisch onbenul is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, op zich kun je daar wel van op aan wat renners betreft. Zie Bilbao.
Toen Del Toro eenmaal met Carapaz mee was kon hij ook niet meer zeggen dat hij daar maar even moest lossen totdat McNulty, Yates en hij er weer bij waren. Maar het is ook maar een indruk hoor, aangezien hij het altijd is die de lijnen uitzet. Maar je bent daar al snel de slimste als je het aan types als McNulty, Soler en Politt uit moet gaan leggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het zo is, dan hadden ze daar misschien wel gebruik van mogen maken vandaag
Een enorme zenuwpees ja, die faalde keer op keer als kopman.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, Karsten heeft natuurlijk wel met Majka gereden.![]()
Hij maakte wel de kanttekening dat Majka in de jaren nadien veel bijgeleerd kan hebben, maar in zijn jonge jaren was het tactisch naar het schijnt een ramp. En een echte zenuwpees.
Kortom: altijd leuk als het sterrenensemble met het grote geld wordt gesloopt door de kleinere ploeg met de superieure tactiekquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
Al met al is dit toch de meest memorabele etappe in een grote ronde sinds de etappe over de Granon.
Het is natuurlijk wel waardeloos dat deze Giro zo backloaded is waardoor Yates niet meer onder druk gezet kan worden. Een strijd tussen diesels en pinchers is sowieso altijd wel leuk als ze elkaar onder druk kunnen zetten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kortom: altijd leuk als het sterrenensemble met het grote geld wordt gesloopt door de kleinere ploeg met de superieure tactiek
Waarom plakt elke Nederlandse ploegleider dat kutwoord achter elke zin, stelletje nietszeggende kuddedieren.quote:
Heeft niet zoveel met ploegleiders te maken, het is sowieso een Nederlandse ziekte. Paulien Cornelisse schreef er nog een keer een blog over, herinner ik me.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom plakt elke Nederlandse ploegleider dat kutwoord achter elke zin, stelletje nietszeggende kuddedieren.
Visma is net zo goed groot geldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kortom: altijd leuk als het sterrenensemble met het grote geld wordt gesloopt door de kleinere ploeg met de superieure tactiek
Oh het valt me buiten het wielrennen nooit op. Voor m'n gevoel hoor ik het alleen ploegleiders uit Nederland zeggen (en Roglic)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met ploegleiders te maken, het is sowieso een Nederlandse ziekte. Paulien Cornelisse schreef er nog een keer een blog over, herinner ik me.
Mja wel een beetje natuurlijk, al klotst het voor mijn gevoel nergens zo tegen de plinten als bij Emirates.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |