Wout rijdt nog bergaf, die neemt nu ook zijn tijd nog wat te herstellen en dan op d e klim volle bak.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout loopt niet in op Chris Harper.
Chris Harper.
Je hebt niet heel veel ervaring nodig om te weten dat je de koers aan het verliezen bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hij is 21 en dit is zijn 2de grote ronde
excuus dat ie nog geen ervaren veteraan is op die leeftijd
Maar dat is toch vooral een geldig excuus voor een situatie waarin je wél moet pokeren en dat wellicht nog niet goed kunt? Dat is nu juist niet aan de orde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij is wielrenner. Hier hoef je niet ervaren voor te zijn. Maar de grootste fout ligt bij de ploegleiders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij had gewoon kop over kop moeten fietsen met Carapazquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik krijg er er heimwee van naar de wintersporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Kap eens lekker met deze Winterbeelden impressie.
Misschien hebben ze nog wat reclames over Israel over van paar jaar geleden!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
ja lekker laten we even een sponsorfilmpje instarten als de giro beslist wordt...
Vandaag nog alpineskiën gekeken, heb het seizoen nog niet helemaal gezien, niks heimweequote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik krijg er er heimwee van naar de wintersporten.
Je blijft een aparte jongenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag nog alpineskiën gekeken, heb het seizoen nog niet helemaal gezien, niks heimwee
Hij is heel relaxed de Girozege aan het weggooien vandaag.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef Columbiafan het volgende:
Is Iscaac Del Toro verstandelijk beperkt of ligt het aan mij? Ik snap hier echt helemaal niets van.
Dat is wel heel extreem ver achterlopenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag nog alpineskiën gekeken, heb het seizoen nog niet helemaal gezien, niks heimwee
Toch kan ik me niet voorstellen dat hij een tweede plaats zo ver boven een derde plaats zet dat hij een nog reëele kans op de eindzege ervoor weggooit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is al weer bijna 2 minuten. Behalve Pogacar, kunnen klimmers op het terrein de komende 10 km echt niet mee met top klassieke renners als het man tegen man is.
Of hij denkt zoveel overschot te hebben dat hij zo 2 minuten dichtpoeftquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Even in het wiel zitten bij Kielich, lekker man. Mooi weertje hè, Thimo? Wat ga je morgen doen?
Misschien dacht ie dat het Kelderman was die vooruit isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:51 schreef TheArt het volgende:
Zou Del Toro zelf weten wat ie aan het doen is?
Pragelato nu, dan krijg je toch ook gelijk weer zin in wintersport kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |