Terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond een ingelaste Vive le Velo: Leve Wout?
Moest kotsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen die aan het klappen was.
Dit is de overwinning van WOUT, niet van Yates. Dat we het weten.
Toch wel een paar keerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Devolder het volgende:
Hoe vaak hebben we een betere ontknoping van een ronde gezien?
Ik zag ergens een statistiekje voorbij komen dat Simon tot nu toe in alle 19 etappes voor Adam is gefinisht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Momo het volgende:
Wel fijn dat Adam Yates vandaag niet te zien was als knecht
Uiterst vaak lijkt me, dit is toch een anticlimax van epische proportiesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Devolder het volgende:
Hoe vaak hebben we een betere ontknoping van een ronde gezien?
Jij bent per ongeluk de etappe van gisteren aan het kijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiterst vaak lijkt me, dit is toch een anticlimax van epische proporties
Misschien is "betere" niet de juist term, eerder uniek of memorabel. Zie je toch niet vaak, een grote ronde op zo'n flagrante manier gewoon weggeven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit kan je niet meenenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zit jij te roken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Het is wel bijzonder, maar zo'n bizarre 'opgave' is toch ongekend? Als hij nou strijdend ten onder ging, ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Jij bent per ongeluk de etappe van gisteren aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |