DHL doet er nu al een week over om een pakketje te bezorgen hier, drie keer aangegeven dat het rond het huis kon. De laatste keer kreeg ik een mailtje ''dat het niet gelukt was'' terwijl ik gewoon thuis wasquote:
De vijver van chauffeurs is nu eenmaal een troebel en smerig poeltje. Vervelende van hun C&S is ook dat ze eerst een half uur gaan wauwelen over DHL parcel en al hun andere services, terwijl je weet dat je het juiste nummer belt. Neemt niet weg dat ze bij DHL wel kordaat doorpakken en je goed geholpen wordt als je eenmaal iemand te spreken krijgt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
DHL doet er nu al een week over om een pakketje te bezorgen hier, drie keer aangegeven dat het rond het huis kon. De laatste keer kreeg ik een mailtje ''dat het niet gelukt was'' terwijl ik gewoon thuis was
Dat is wel waar, want de vorige keer had die lamzak mijn pakketje afgegeven aan de garage verderop ''want er stond iets met auto's op''quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De vijver van chauffeurs is nu eenmaal een troebel en smerig poeltje. Vervelende van hun C&S is ook dat ze eerst een half uur gaan wauwelen over DHL parcel en al hun andere services, terwijl je weet dat je het juiste nummer belt. Neemt niet weg dat ze bij DHL wel kordaat doorpakken en je goed geholpen wordt als je eenmaal iemand te spreken krijgt.
Vaak krijgen ze een bepaalde regio toegewezen ja, gaat bij UPS ook zo en degene die we hadden op de oude locatie was een stuk behulpzamer en vriendelijker dan degene op de nieuwe locatie. FedEx/TNT is echt de grootste ramp. Chauffeur is top bij ons, maar C&S is echt een ramp. Meestal kennen ze het TNT systeem gewoon niet, terwijl ze er al jaren onderdeel van zijn. Integreer die shit dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is wel waar, want de vorige keer had die lamzak mijn pakketje afgegeven aan de garage verderop ''want er stond iets met auto's op''
De DHL chauffeur hier is echt een clown in ieder geval. Het ligt idd aan welke chauffeur er in jouw regip rond rijdt.
DHL heeft al twee keer mijn bus niet kunnen vinden, de eerste keer geleverd in een andere straat en huisnummer. De tweede keer naar de automaat maar natuurlijk geen briefje in de bus, gelukkig wist ik de T&T-code.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |