abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:49:59 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217813192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ja, in die zin dat er (zoals in Palestina of Darfur nu) zoveel duizenden mensen sterven.

Ook erg toch? Vind je niet?
Ja...

En waar zijn de demonstraties? De oproepen tot boycots? Semi-huilende gedichtenvoordragende semi-BN'ers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217813221
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja...

En waar zijn de demonstraties? De oproepen tot boycots? Semi-huilende gedichtenvoordragende semi-BN'ers?
Maar beperkt he. Komt dat misschien omdat wij ons ook veel meer verbonden voelen met het Midden-Oosten door het feit dat Israël daar ligt? Dus leggen we daar automatisch de focus op?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:52:48 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217813257
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Maar beperkt he. Komt dat misschien omdat wij ons ook veel meer verbonden voelen met het Midden-Oosten door het feit dat Israël daar ligt? Dus leggen we daar automatisch de focus op?
Nee.

Omdat Israël sinds kort 'blank en Europees' heet en we hier nogal wat types hebben rondlopen die menen op te moeten komen voor alles wat niet-blank is en 'broeders en zusters' want anders Gehinnom.

Daarom.

Ik heb nul verbondenheid met dat hele Midden Oosten. Gek genoeg moet kennelijk heel Nederland zich er wel ineens mee verbonden voelen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217813287
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee.

Omdat Israël sinds kort 'blank en Europees' heet en we hier nogal wat types hebben rondlopen die menen op te moeten komen voor alles wat niet-blank is en 'broeders en zusters' want anders Gehinnom.

Daarom.
Is dat zo? ik dacht dat Israël altijd wel onze aandacht had. Het liedje Leve Palestina bestaat ook al een tijdje namelijk. Niet van gister.

Voelen we ons ook niet schuldig ten opzichte van Joden als het gaat om de Holocaust en zijn we niet op die manier ook een beetje verbonden met Israel?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:54:52 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217813294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Is dat zo? ik dacht dat Israël altijd wel onze aandacht had. Het liedje Leve Palestina bestaat ook al een tijdje namelijk. Niet van gister.
Ja, dat is zo.

Vrouwen worden al decennia hersendood geslagen in Iran wegens het terecht weigeren van die hoofddoek. Daar heeft de intersectionele-feminisitische-LGBTQ-diversiteit-inclusie-woke deugmedia hier dan weer niet zoveel aandacht voor. Ook niet voor de achterlijke status van vrouwenrechten in de rest van het M.O. en Afrika.

En ik weet ook waarom..

Leukste is wanneer ik zo'n Pro-Pallie deugneus vraag hoe hij (m/v/x) denkt dat het zal gaan met vrouwen- en homorechten in die Palestijnse staat. Alsof ze water zien branden. Ze maken zich liever drukker over manspreading en het verkeerd gebruik van pronouns alhier, veul erger.

Nee nee... PALESTINA.

DAT is het enige wat er toe doet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:58:42 #131
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217813343
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Syrië en Jemen liggen ook in het Midden-Oosten. De Jezidi komen ook uit het Midden-Oosten, net als de Koerden.

De positie van Alawieten, Druzen en Christenen in Syristan 2.0 wordt al niet meer over gerapporteerd. Iran was 1 dag hip onder de feministen toen Mahsa werd gedood maar dat doofde ook snel uit.
pi_217813355
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Syrië en Jemen liggen ook in het Midden-Oosten. De Jezidi komen ook uit het Midden-Oosten, net als de Koerden.

De positie van Alawieten, Druzen en Christenen in Syristan 2.0 wordt al niet meer over gerapporteerd. Iran was 1 dag hip onder de feministen toen Mahsa werd gedood maar dat doofde ook snel uit.
Syrië heeft veel aandacht gekregen. Jemen niet. Iran komt en gaat.

Je hoort ook niets meer over de vervolging van moslimminderheden in China.

Dat is hoe het gaat. We zijn kneiterselectief als het om leed gaat.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:01:15 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217813362
Was de wereld maar verlost van religie
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217813384
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was de wereld maar verlost van religie
Boeit geen reet. We identificeren ons dan weer op ras, cultuur, politieke voorkeur, gender noem maar op. Mensen vinden altijd wel een reden om elkaar dwars te zitten.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:04:23 #135
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217813389
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Syrië heeft veel aandacht gekregen.
Met name vanwege de nasleep. Fijne geloofsgenoten die zich aansloten bij IS en lekker mee gingen verkrachten en slachten en nu amnestie willen. Ik heb de sit-inn's, gesloopte universiteiten en wekelijkse protesten gemist.

quote:
Jemen niet. Iran komt en gaat.

Je hoort ook niets meer over de vervolging van moslimminderheden in China.

Dat is hoe het gaat.
Dat is inderdaad hoe het gaat. Je presenteert dat als een gegeven, omdat de discussie over het "waarom" niet zo florisant is voor jou.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:05:05 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217813402
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Boeit geen reet. We identificeren ons dan weer op ras, cultuur, politieke voorkeur, gender noem maar op. Mensen vinden altijd wel een reden om elkaar dwars te zitten.
Mwoh, scheelt al wanneer je een eeuwigdurende hel bij weerstand wegneemt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217813414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:04 schreef Richestorags het volgende:t.
[..]
Dat is inderdaad hoe het gaat. Je presenteert dat als een gegeven, omdat de discussie over het "waarom" niet zo florisant is voor jou.
Het is een gegeven. Verder weet je helemaal niet hoe ik erin sta, dus weet je ook niet wat al of niet florisant is voor mij. Iets dichter bij jezelf blijven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217813435
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mwoh, scheelt al wanneer je een eeuwigdurende hel bij weerstand wegneemt.
De Chinezen hebben daar veel ervaring mee.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:09:32 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217813456
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De Chinezen hebben daar veel ervaring mee.
klopt, daarom missioneren die niet. Was Confucius niet zo mee bezig
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217814265
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Grappig hoe iemand die zich profileert als links en progressief maar blijft buigen voor religieus extremisme.

Echt, xpomp, je bent geen racist als je aangeeft dat je een zeer ongezonde groei van islamisme in West-Europa waarneemt.

Ja, de meeste aanhangers van die door een malafide nepprofeet bij elkaar verzonnen 7e eeuwse religie hebben een tintje.

Dat maakt hun denkbeelden niet minder achterlijk als die van die 3 gereformeerde SGP'ers die we nog hebben.

Sterker nog: de kans dat een SGP'er de strot doorsnijdt van een leraar die cartoons van Jezus laat zien is precies nihil. Of een cineast een mes in de buik steekt. Of een station opblaast. Of een soldaat onthoofdt.

Ik zal je vast verklappen: al die baarden en hoofddoeken zien je als useful idiot.
Weer lekker druk bezig met je osesssie?
Ik had een leukere avond gelukkig *O*

Ik dacht dat dit een interessant topic zou worden over het optuigen van vergaande surveillance in de VS. Maar ik had natuurlijk beter moeten weten, want net zoals bijna letterlijk ELK topic, verzand ook dit topic weer in eindeloos geklaag over die dekselse moslims. Het is echt doodvermoeiend.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217814682
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voelen we ons ook niet schuldig ten opzichte van Joden als het gaat om de Holocaust en zijn we niet op die manier ook een beetje verbonden met Israel?
Wanneer gaan de Arabieren zich schuldig voelen om hun talloze pogroms op joden? Zullen Palestijnen zich ooit schuldig voelen om 7 oktober? Kennen ze in Arabische landen überhaupt schuldgevoel?
  zondag 1 juni 2025 @ 08:53:19 #142
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_217814700
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:53 schreef mackinac het volgende:

[..]
Nu begin je weer ergens anders over. En het uit willen zetten van gazanen is iets heel anders dan genocide.
Nee klopt dat is idd etnisch zuiveren. Een oorlogsmisdaad die daar maar 1 trede onder staat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217814831
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:13 schreef LXIV het volgende:
of boterhammenworst met gezichtjes
Gaat er daar altijd nogal wild aan toe inderdaad. :) Hard aanpakken.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217814977
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 08:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee klopt dat is idd etnisch zuiveren. Een oorlogsmisdaad die daar maar 1 trede onder staat.
Ik reageer op iemand die claimt dat alle joden genocidaal zijn vanwege de oude bijbel en dat niet als antisemitisch ziet.

Maar de onderbouwing is inmiddels een of andere vage poll waarbij volstrekt onduidelijk is wat er precies gevraagd en geantwoord is en waar het sowieso niet over genocide gaat.

Veel succes daarmee.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
  zondag 1 juni 2025 @ 09:31:01 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217815008
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

Leukste is wanneer ik zo'n Pro-Pallie deugneus vraag hoe hij (m/v/x) denkt dat het zal gaan met vrouwen- en homorechten in die Palestijnse staat.

Tja, ze stellen er inderdaad geen voorwaarden aan of je wel progressief genoeg bent, of je als Gazaan mag blijven leven.
pi_217815248
Een deel van de pro-Palestijnse beweging in Amerika maakt deel uit van de Manas-beweging. Een streng, islamitische groep. Dat Amerika daar niet op zit te wachten, is volstrekt logisch. Project Esther is daarentegen misschien wel erg drastisch.
pi_217815256
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2025 07:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit een interessant topic zou worden over het optuigen van vergaande surveillance in de VS. Maar ik had natuurlijk beter moeten weten, want net zoals bijna letterlijk ELK topic, verzand ook dit topic weer in eindeloos geklaag over die dekselse moslims. Het is echt doodvermoeiend.
Ettotje in de bocht.
pi_217815563
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 09:54 schreef theunderdog het volgende:
Een deel van de pro-Palestijnse beweging in Amerika maakt deel uit van de Manas-beweging. Een streng, islamitische groep. Dat Amerika daar niet op zit te wachten, is volstrekt logisch. Project Esther is daarentegen misschien wel erg drastisch.
Het ene extreme triggert het andere.
  zondag 1 juni 2025 @ 13:36:33 #149
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217817967
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2025 07:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over vergaande surveillance in de VS, het gaat over het aanpakken van antisemitisme. Mocht het je ontgaan zijn: recent zijn er nog twee mensen neergeschoten bij het Joods Museum in Washington DC. Dat creëert dus een noodzaak voor beleid als zoals dit uitstekende initiatief Project Esther.

En ook blijft het de grote vraag waarom kritiek op de Islam en moslims bij jou toch zo ontzettend gevoelig ligt? En hierbij ook meenemende dat antisemitisme uit de Islamitische gemeenschappen, een (grote) rol speelt in de toename van antisemitisme in het Westen, waaronder de VS.

In plaats van daar nu eens met een goede uitzetting op in te haken en te onderbouwen hoe jij dit ziet, negeer je die vraag keer op keer en geef je ten onrechte af op Etto, omdat hij het lef heeft te benoemen dat jij jezelf aan de ene kant presenteert als een user met progressieve en linkse standpunten, maar aan de andere kant hele warme gevoelens hebt voor de Islam en moslims.

Dat staat je allemaal vrij om te doen, maar het is jammer dat je altijd de inhoudelijke discussie hierover ontwijkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217827956
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:53 schreef mackinac het volgende:

[..]
Nu begin je weer ergens anders over. En het uit willen zetten van gazanen is iets heel anders dan genocide.
Fout!!

Ga anders het genocideverdrag even doorlezen, zoveel tekst is het niet hoor.

En je bagatelliseren van de genocidale verhalen die Joden en Christenen elkaar blijven vertellen -dat het maar symbolisch is- is eveneens fout!!

Tell me.. waarom eten Joden elk jaar Hamams oren?

Oh daar heb je zeker nog nooit van gehoord.. zoals zoveel Fokkers: Hoog van de toren blazen, vol van hun gelijk over de Abrahamitische (lees: MYTHISCHE, dus niet écht) religie.. maar als het om details gaat, over rituelen, dan haakt men af.

"Ja daaaag daar heb ik geen zin in om allemaal te lezen/horen hoor!"

Maar wel die grote mond altijd hier, maar stel 1 vraag over Kabbalah, of quote iets uit de Sefaria.. en men haakt gemakzuchtig af en met een luie en laffe "muuu antisemiet muuh" wordt je gerapporteerd.. :) discussie is NIET mogelijk en dat, is wmb het grootste probleem/gevaar, die getraineerde slaafse reflex, die onbesproken is!

Ook zijn er amper Fokkers die dan ook zo stoer zijn, hun geloofsaanhang te vermelden.. JA het maakt uit of je Christen/Jood bent als je je uitlaat over Gaza.

Hoe laf dat mensen niet aangeven 'waar ze vandaan komen' als ze roepen dat Gaza plat moet en alle Palestijnen eruit, echt walgelijk :r

Het is ongelooflijk, durf te wedden dat 95% van alle Fokkers die Judaisme (slaafs) verdedigen nog NOOIT in hun leven ook maar 1 minuut Rabijn-Talk hebben geluisterd, of ook maar 1x de Chabad.org hebben bezocht.

Want zeg nou zelf.. waarom zou je onderzoeken wat je nu eigenlijk verdedigt?? :') :') niet doen hoor!!

Wat verdedig je nou eigenlijk? Of wil je alleen je geweten sussen met leugens.. dat mag, dat is prima, maar dat is JOUW probleem, JOUW leugens die je jezelf blijft vertellen. En dat schemert gewoon door je post heen, als je die onwelgevallige bijbel quotes bagatelliseert.

Schandelijk en zeer onoprecht, dat vind ik ervan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 02-06-2025 11:51:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')