Grappig hoe iemand die zich profileert als links en progressief maar blijft buigen voor religieus extremisme.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De grootste ellende is waarover men niet spreekt: In de hondenpoep gaan staan met je nieuwe schoenen.
Nee dat is natuurlijk ook precies het punt. Wat laat je er wel en wat laat je er niet onder vallen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb even gemist dat dat in het nieuwsartikel stond vermeld. Ik reageer op het onderwerp in kwestie.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat is natuurlijk ook precies het punt. Wat laat je er wel en wat laat je er niet onder vallen.
Die worden niet monddood gemaakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:53 schreef LXIV het volgende:
Ik ben trouwens niet anti-Israel (wel anti-Netanyahu en zijn manier van optreden). Ik ben ook niet anti-semitisch.
Wel ben ik anti-(anti-(anti-semitisme), dus tegen het monddood maken van pro-pallie protesten. Wat is dat dan?
Bron dat ze vier miljoen kregen voor dat doel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die worden niet monddood gemaakt.
Wat heet: die krijgen 4 miljoen euro om een universiteit te slopen.
https://www.folia.nl/nl/a(...)nstranten%20verhalen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bron dat ze vier miljoen kregen voor dat doel?
Ja ze hebben dus niks gekregen - en niet voor dat doel. Het komt er simpelweg op neer dat vervolging wat lastig wordt juridisch gezien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
https://www.folia.nl/nl/a(...)nstranten%20verhalen.
Goeie edit trouwens. lol.
Juridisch gezien...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ze hebben dus niks gekregen - en niet voor dat doel. Het komt er simpelweg op neer dat vervolging wat lastig wordt juridisch gezien.
Maar ik moet wel toegeven, mooie twist die je eraan geeft. Er sensationeel. Ik geloofde het bijna. Hasbara-achtig.
Ja, juridisch gezien. Staat in je bron.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juridisch gezien...![]()
![]()
Fijn verder dat Jan Boerenlul de kosten mag ophoesten voor het politiek-religieuze gezwam van de groenrode alliantie.
En dat betekent nog steeds dat die groenrode klotehippies c.q. baarden kunnen doen en laten wat ze willen, omdat het ruimschoots gefaciliteerd wordt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, juridisch gezien. Staat in je bron.
Dat zal, maar ze hebben geen vier miljoen gekregen voor dat doel. Ik zal het dus geen liegen noemen, maar een loopje met de waarheid nemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat betekent nog steeds dat die groenrode klotehippies c.q. baarden kunnen doen en laten wat ze willen, omdat het ruimschoots gefaciliteerd wordt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal, maar ze hebben geen vier miljoen gekregen voor dat doel.
Bron?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Hoeft ook niet, die krijgen ze daarna.
Die ik net gegeven heb.quote:
Daar staat niet in dat de relschoppers daarna vier miljoen hebben gekregen.quote:
Jawel hoor; ze hoeven namelijk niet te betalen voor die schade.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar staat niet in dat de relschoppers daarna vier miljoen hebben gekregen.
Ergens niet voor hoeven te betalen betekent niet dat je het (verschuldigde) bedrag krijgt. Dat zijn toch echt twee verschillende dingen. Het is al erg genoeg dat ze niet vervolgd worden voor de schade, maar jij overdrijft een beetje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor; ze hoeven namelijk niet te betalen voor die schade.
Gesubsideerd relschoppen.
Zoals het al jaren gaat.
Als het maar voor de goede zaak is, natuurlijk
De juridische moeilijkheid zit 'm in het precies aantonen wie wat heeft gedaan op welk moment en hoe groot de schade dan is geweest. Dat is een stukje moeilijker dan in één of ander gat een hardrijder te flitsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rij 3 km te hard op de weg van Bumfuck naar Shitholeville, en de Staat weet je te vinden.
Sloop voor 4 miljoen een universiteit in de hoofdstad...
"Juridisch moeilijk".
Affijn, maak je borst c.q. borsten maar nat, want de roodgroene alliantie gaat nog veel meer slopen
Snooze.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De juridische moeilijkheid zit 'm in het precies aantonen wie wat heeft gedaan op welk moment en hoe groot de schade dan is geweest. Dat is een stukje moeilijker dan in één of ander gat een hardrijder te flitsen.
Zegt natuurlijk al genoeg dat ze het (een soort van) gratis doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ergens niet voor hoeven te betalen betekent niet dat je het (verschuldigde) bedrag krijgt. Dat zijn toch echt twee verschillende dingen. Het is al erg genoeg dat ze niet vervolgd worden voor de schade, maar jij overdrijft een beetje.
Als het zo moeilijk was om mensen aan te pakken waarvan de Staat het echt wilde hadden we geen toeslagenschandaal gehad.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De juridische moeilijkheid zit 'm in het precies aantonen wie wat heeft gedaan op welk moment en hoe groot de schade dan is geweest. Dat is een stukje moeilijker dan in één of ander gat een hardrijder te flitsen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die worden niet monddood gemaakt.
Wat heet: die krijgen 4 miljoen euro om een universiteit te slopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |