Juist vlees was in Frankrijk altijd flink duurder dan in Nl. wel beter inderdaad maar echt veel duurder.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Nederland een heel chique merk, in Frankrijk gewoon jam. Sowieso viel me op dat veel levensmiddelen in Frankrijk (Ben net terug van weken in de Normandie) duidelijk goedkoper zijn, en kwalitatief ook nog beter. Het vlees bij de supermarkt heeft geen volgezogen "maandverbandje" in de verpakking, het is gewoon droog, het smaakt beter, is een beter product. Het is duidelijk beter spul dan van de Nederlandse slager, en de kwaliteit van NL supermarktvlees is het helemaal triest.
JURA E8 (EB) Kaffeevollautomat Piano Blackquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel
https://www.mediamarkt.de(...)o-black-2930161.html
Prachtig gerijpte ribeye voor 21,90 de kilo, kom daar in Nederland maar eens om Heck, dit soort Ribeye heeft mijn Horecaslager nauwelijks.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist vlees was in Frankrijk altijd flink duurder dan in Nl. wel beter inderdaad maar echt veel duurder.
We zijn jaren in Frankrijk geweest maar de laatste 3 jaren niet meer.
(Hoofddoekjes)
Ja weet ik veel alle kleuren zijn te koop.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
JURA E8 (EB) Kaffeevollautomat Piano Black
vs
JURA E8 Dark Inox (EC)
En JAAAA dat is de kleur, maar daarmee ook een andere aanduiding. God god god, koop een bril
Voor mij niet, op de grote schaal wel.quote:
Zelfde ervaring ja. Vorig jaar bij Brest in de buurt geweest en kan dit wel onderstrepen ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Nederland een heel chique merk, in Frankrijk gewoon jam. Sowieso viel me op dat veel levensmiddelen in Frankrijk (Ben net terug van weken in de Normandie) duidelijk goedkoper zijn, en kwalitatief ook nog beter. Het vlees bij de supermarkt heeft geen volgezogen "maandverbandje" in de verpakking, het is gewoon droog, het smaakt beter, is een beter product. Het is duidelijk beter spul dan van de Nederlandse slager, en de kwaliteit van NL supermarktvlees is het helemaal triest.
Wij zaten in Survillequote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde ervaring ja. Vorig jaar bij Brest in de buurt geweest en kan dit wel onderstrepen ja.
Nope, twee weken in een Villa in de duinen 60 Meter van het strand voor een prijs waar je in zeeland een weekje in een konijnhok op een vakantiepark zit waar je de buren op het Bord kan kijkenquote:
Oke.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nope, twee weken in een Villa in de duinen 60 Meter van het strand voor een prijs waar je in zeeland een weekje in een konijnhok op een vakantiepark zit waar je de buren op het Bord kan kijken
Serieus? Wat een grap!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, the Greenery bijvoorbeeld.
Yep, net als Tasty Tom tomaten.quote:
Iets ten westen van Morlaix.quote:
De baguettes, plat fruit de mer, de croissants, ik heb Fernwehquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iets ten westen van Morlaix.
De oesters en creps daar.
Holy crap wat goed
Dit rijtje maar vooral de vetgedrukte.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De baguettes, plat fruit de mer, de croissants, ik heb Fernweh
De wanddikte van de nederlandse buis is wel 20% meer. Maar dat rechtvaardigt uiteraard niet de dubbele prijsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Voorbeeldje, koperbuis 28mm 2,5meter
Hornbach nederland: ¤57,-
https://www.hornbach.nl/p(...)engte-2-5-m/4143823/
Hornbach Duitsland ¤28,-
https://www.hornbach.de/p(...)e-1mm-2-5-m/1318929/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |