Ach de NY Times, hopelijk klaagt Musk ze aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------------------------
Goh, je verwacht het niet
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij
Haha ja hoor jullie zijn de rationele mensen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij een beetje in de minderheid zijn ja. Het is echt een massa psychologische oorlog waar je zo achterlijk (woke) mogelijk moet zijn of anders nazi dit dat. Het is zo treurig
Ik snap niet zo goed waar je op doelt maar goed. Het is wel duidelijk dat het alleen is toegestaan op FOK! (en het internet in het algemeen) om super links, pro-palli, anti-musk en anti-trump te zijn anders ben je gek. Misschien moeten jullie nog harder roepen en drammen.quote:
Geef je ons nog de filmpjes waar Hilary en Obama de hitler groet maakten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat vooral de rustige rationele verstandige mannen zoals wij een beetje in de minderheid zijn ja. Het is echt een massa psychologische oorlog waar je zo achterlijk (woke) mogelijk moet zijn of anders nazi dit dat. Het is zo treurig
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk want links extremisten zijn hetzelfde als posters hier op fok? Tesla beschadigers?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.
Dit doet natuurlijk verder niets af aan de beschuldigingen aan het adres van Musk mbt de inname van al die drugs. Mocht dat eventueel toch waar zijn is dat gewoon schrikbarend. Het is gewoon bespottelijk om terwijl je een belangrijke functie bekleed voor de overheid jezelf vol te stoppen met verboden middelen.
Let op volgende keer framen ze hem dat hij vies zat te kijken naar een vrouw of iets. Het is allemaal zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, we zien het ook aan de hysterische figuren die Tesla's gaan beschadigen of zelfs in brand proberen te steken. Allemaal komt het uit de progressief linkse hoek, waar een deel hun tribale wereldbeeld niet kan loslaten en dus woede en haat de norm zijn. En zulke negatieve en boze mensen kun je maar het beste negeren.
Dit doet natuurlijk verder niets af aan de beschuldigingen aan het adres van Musk mbt de inname van al die drugs. Mocht dat eventueel toch waar zijn is dat gewoon schrikbarend. Het is gewoon bespottelijk om terwijl je een belangrijke functie bekleed voor de overheid jezelf vol te stoppen met verboden middelen.
Het is pure ongeloof dat iemand zo dom kan zijn om al deze nonsens te geloven en dan ook nog te gaan verdedigen tegen andere Nederlanders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Wat een mooie rustige objectieve emotieloze reactie. Precies mijn punt dus.
Ah kijk, en het duurde niet lang voor mensen fysiek geweld gaan goed praten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Kuddos voor degene die hem die klap verkocht waardoor ie met een blauw oog moet rondlopen, ik hoop dat t flink pijn gedaan heeft
Hou eens op met je links vs rechts bullshit. De wereld is niet zwartwit, hoe graag Amerika ook wil dat je dit denkt en je leven volledig zo inricht om alles wat niet in je straatje past af te doen als links.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ah kijk, en het duurde niet lang voor mensen fysiek geweld gaan goed praten.
Waarom is links zo voorspelbaar?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Kuddos voor degene die hem die klap verkocht waardoor ie met een blauw oog moet rondlopen, ik hoop dat t flink pijn gedaan heeft
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk want links extremisten zijn hetzelfde als posters hier op fok? Tesla beschadigers?dat zijn Extinction Rebellion types, niet meer niet minder.
Ok alle Trump en Musk haters daar onder te scharen vind ik echt schrikwekkend
Het zijn inderdaad altijd zulke aantijgingen, men heeft simpelweg niets anders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Let op volgende keer framen ze hem dat hij vies zat te kijken naar een vrouw of iets. Het is allemaal zo kinderachtig.
Mme. Macronquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."quote:
Juist, en die Extinction Rebellion types zijn maar misschien een paar honderd in nederland, als dat het al is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.
[..]
Het zijn inderdaad altijd zulke aantijgingen, men heeft simpelweg niets anders.
Zijn zoon X schijnt hem op zijn oog te hebben geslagenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."
Ach komop toch. Weten we pizzagate nog? En alle andere verzonnen schandalen vanuit een bepaalde politieke hoek?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Extinction Rebellion types komen ook uit de (radicaal) linkse hoek. En Ik heb verder helemaal nergens gerefereerd aan FOK! users, ik maak slechts een algemene observatie van de haat jegens Musk, waar vandalisme jegens Tesla's een uiting van is.
[..]
Het zijn inderdaad altijd zulke aantijgingen, men heeft simpelweg niets anders.
Tja, zie het onderschrift (#freepalestine). Het sluit naadloos aan bij waar ik het eerder al over had.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
"Het is leuk en grappig want het is geweld naar iemand waar ik het niet mee eens ben."
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Ik heb nooit in mijn leven op links gestemdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ah kijk, en het duurde niet lang voor mensen fysiek geweld gaan goed praten.
Waarom is links zo voorspelbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |