Hey UNquote:
[/spoiler][/spoiler]quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
Gooit een man een brief in de busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
gewoon een scheut azijn eroverheenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Oke waarom moest ik vandaag van mezelf onkruid gaan wieden. Maar goed even een kleine drinkpauze en dan maar afmaken.
Het Snickers-ijs was op, nu heb ik Twix en Mars.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Oke waarom moest ik vandaag van mezelf onkruid gaan wieden. Maar goed even een kleine drinkpauze en dan maar afmaken.
Ik gooi er straks zout overheen maar werkt het beste als alles eerst weg is want dan blijft het weg. Het is dit jaar daarom gelukkig ook niet zo erg terug gegroeid.quote:
Oké laat het onkruid maar zitten, ik pak de trein naar Ede.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Snickers-ijs was op, nu heb ik Twix en Mars.
ik heb een Magnum double gold caramel billionnaire turbozestienklepperquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Snickers-ijs was op, nu heb ik Twix en Mars.
Gewoon naar je eigen Boniquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké laat het onkruid maar zitten, ik pak de trein naar Ede.
Ik had gedacht dat Ama je al wel beter zou kennen om te weten dat jij uiteraard zoiets niet deelt.quote:
Moet ze maar niet zeggen tegen mij dat ze mijn favoriete ijsjes heeft gehaald.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat Ama je al wel beter zou kennen om te weten dat jij uiteraard zoiets niet deelt.
* aeque eet zijn Twix snel opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zeggen tegen mij dat ze mijn favoriete ijsjes heeft gehaald.
Ja? Die zijn toch wel beter dan het ijs vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
Oke misschien straks nog even laatste beetje. Buurvrouw stond echt een half uur erbij van alles te vertellen.Flink verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je kijkt ook niet blij op de 1e foto door al het onkruid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
Oke misschien straks nog even laatste beetje. Buurvrouw stond echt een half uur erbij van alles te vertellen.
Nee wie zou er wel blij worden van onkruid wieden met 24°.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kijkt ook niet blij op de 1e foto door al het onkruid.
Dan had je het gisteren of morgen moeten doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee wie zou er wel blij worden van onkruid wieden met 24°.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |