wat ga je eten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
mn maag doet rommeldebom... ik bedenk me... ik heb nog niets gegeten....
ff lunch zoeken!
Tja, je moet iets te doen hebben in het weekend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
En het is eigenlijk ook altijd in het weekend valt mij op
meestal is maandagavond wel de dag dat iedereen op de bank zit dus als je een dag moet kiezen, kies dan die dag,quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je moet iets te doen hebben in het weekend.
pastasaladequote:
Stop nu eens met uitdagenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien woont Crack wel onder je?
Moord is niet toegestaan in Nederland.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Ah de ruzie gaat weer verder
kan ze het niet gewoon gelijk afmaken.
alleen als je betrapt wordt of dat er bewijs is dat jij het gedaan hebt is dat een probleemquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moord is niet toegestaan in Nederland.
Ja, ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen als je betrapt wordt of dat er bewijs is dat jij het gedaan hebt is dat een probleem
gewoon zorgen dat je het goed doet
Oooeeh die is tof!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn nieuwe tasje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar jij zegt volgens mij ook nooit hier iets en dan kijk ik op Facebook en dan zie ik ineens dat je jarig bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat hoort ik, is fles jarigGefeliciteerd @:dr_flash
que?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij zegt volgens mij ook nooit hier iets en dan kijk ik op Facebook en dan zie ik ineens dat je jarig bent.Net als met Flash nu.
je hoeft je geheimen nietr prijs te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij zegt volgens mij ook nooit hier iets en dan kijk ik op Facebook en dan zie ik ineens dat je jarig bent.Net als met Flash nu.
Dat je volgens mij net als hem nooit echt roept hier dat je jarig bent. En dan kom ik er via Facebook achter.quote:
Dat was ik ook zeker niet van plan hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je hoeft je geheimen nietr prijs te geven.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja zo fadsig als ik nu ben kan dat lopen ook geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |