quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
TV tript hem.Ik had een roze tv kast verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik hou heel erg van de kleur roze maar het moet ook niet te gek worden.quote:
Past ook beter bij de ps4.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van de kleur roze maar het moet ook niet te gek worden.En ik wil sowieso graag dat mijn meubels allemaal een beetje bij elkaar matchen.
Oh die is niet meer gebruik, is soort van kapot maar anders is het zo leeg haha. Helaas past daar geen PS5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nee dat wist ik niet, wat is daar yte doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
Wisten jullie dat Bilje een plaats in Kroatië is?
Net geleerd toen ik "biljet cake" wilde intikken en te vroeg op enter drukte
Een geldautomaat op z'n minstquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet, wat is daar yte doen?
Blijkbaar zit er een mooi natuurparkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet, wat is daar yte doen?
Voor de biljetjesquote:
Je gaat een geldautomaat doen?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die is niet meer gebruik, is soort van kapot maar anders is het zo leeg haha. Helaas past daar geen PS5.Ik ken dat probleem. Hier moest de ps5 ook bovenop staan ipv in de televisiekast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Zo mijn harde pinpas in die gewillige gleuf steken jwzquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gaat een geldautomaat doen?
Ik heb wederom spareribsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar pizza ga bestellen om deze achterlijk luie dag compleet te maken.
@Bomenverzameling, kijk dan wat ie met die onschuldige gleufjes doetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo mijn harde pinpas in die gewillige gleuf steken jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |