Sorry maar als je je zomervakantie met de kinderen niet opgeeft voor 2 weken Olympische spelen op de tv kijken dan ben je gewoon een nepfanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo'n bijzondere baan hebt dat twee weken vakantie niet mogelijk is (of je hebt kinderen, dat gooit het ook danig in de war gok ik) wordt het lastig ja.
Bwoah, vond ik wel meevallen. Althans, in de eerste week.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was in Parijs. Was tyfuswarm ja, maar het haalt het bij lange na niet met de gemiddelde zomer in die stad.
Op de eerste dinsdag was het 36 graden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bwoah, vond ik wel meevallen. Althans, in de eerste week.
Ik was er in de tweede week toen het wel mooi weer wasquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bwoah, vond ik wel meevallen. Althans, in de eerste week.
Bij het beachvolleybal ('s ochtends!) en het voetbal was het moeilijk uit te houden. En dat was maar op de tribunequote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Toch heb ik daar weinig van gevoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |