quote:
Jouw beeld van de wereld verrast me soms.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm niets? Of misschien al het spul dat zij niet wil hebben.
Kan zijn dat als je aankomt rijden dat er een berg kleding op straat ligt die ze voor de ogen van je vriend in de fik zet.
Maar misschien heb ik teveel films en boeken gezien
Zou alvast even geworpen keukenmessen ontwijken oefenen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet straks meehelpen met verhuizen van een vriend. Alleen hij zit nogal in een vechtscheiding dus hij weet niet zo goed welke spullen hij precies gaat krijgenGaat vast hilarisch worden.
Positief of negatief?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw beeld van de wereld verrast me soms.
Laat ik in het midden.quote:
Oke Zwitserland.quote:
Gewoon die vrouw op haar bakkes meppen. Kun je daarna meenemen wat hij nodig heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet straks meehelpen met verhuizen van een vriend. Alleen hij zit nogal in een vechtscheiding dus hij weet niet zo goed welke spullen hij precies gaat krijgenGaat vast hilarisch worden.
Ik ben neutraal jaquote:
Gelooft ook helemaal niemandquote:
Ze is niet het scherpste mes uit de la. Dat scheelt dan weer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou alvast even geworpen keukenmessen ontwijken oefenen.
Kaneel toch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon die vrouw op haar bakkes meppen. Kun je daarna meenemen wat hij nodig heeft.
Gaat vast goed komen. Succes!quote:
quote:
Is ze nog op de markt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is niet het scherpste mes uit de la. Dat scheelt dan weer.
Het moet gewoon 50/50 verdeeld gaan worden, maar dat lukt niet zo goed allemaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm niets? Of misschien al het spul dat zij niet wil hebben.
Kan zijn dat als je aankomt rijden dat er een berg kleding op straat ligt die ze voor de ogen van je vriend in de fik zet.
Maar misschien heb ik teveel films en boeken gezien
Nee, uit de la, dat zegt hij toch net?quote:
Snotverquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, uit de la, dat zegt hij toch net?
Wat lees ik nu allemaal weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon die vrouw op haar bakkes meppen. Kun je daarna meenemen wat hij nodig heeft.
Lekker handigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moet gewoon 50/50 verdeeld gaan worden, maar dat lukt niet zo goed allemaal.
Kaneel is agressief. Geen goede nachtrust gehad?quote:
Kan ze toch nog op de markt staan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, uit de la, dat zegt hij toch net?
Zo uit de la, op de marktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze toch nog op de markt staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |