Moet eerst consent vragen voor dirty talk natuurlijk.quote:
Zal Musk niet leuk vinden dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom drugsgebruikers keihard aanpakken, tandjes laten tuffen en plees laten poetsen.
Zeker, dat is belangrijk in deze woke samenleving.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet eerst consent vragen voor dirty talk natuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, dat is belangrijk in deze woke samenleving.
Heb ik net geleerd.
quote:
Wat voor soort marinade gebruik je?quote:
Die schieten we af naar Mars in zijn halve raket.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal Musk niet leuk vinden dit.
FFS.quote:
Niet naar de zon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schieten we af naar Mars in zijn halve raket.
Nee en ze willen vaak ook geen hulpquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niet te helpen. Hier in de stad lopen ook aantal figuren rond die altijd wel weer ellende naar zich toe weten te trekken.
Mijn eigen recept dat ik al zo'n 25 jaar gebruikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor soort marinade gebruik je?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn eigen recept dat ik al zo'n 25 jaar gebruikO.a. ketjap, sambal, gember, knoflook en paprika
"Verrassing (eigenlijk is het dan verassing, maar goed), we gaan naar de zon ipv Mars."quote:
Beste kun je dan gewoon populair worden op Tiktok of volkszanger worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee en ze willen vaak ook geen hulp
"Elon, vergeet je niet je zwembroek mee te nemen"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Verrassing (eigenlijk is het dan verassing, maar goed), we gaan naar de zon ipv Mars."
Joejoe
Ga je eerste nachtjes bij je hond slapen beneden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja mensen we zitten in de enkele getallen.
Nog maar 9 nachtjes slapen
mjaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zag een keer een documentaire over een drugsverslaafde in Eindhoven, die moest dagdagelijks minimaal 80 autoradio's stelen om aan zijn verslaving te voldoen, stond hij vol trots te vertellen dat hem dat met gemak lukte, met autoramen intikken en breekschades kwam dat zowat op een miljoen per dag aan verzekeringsuitkeringen.
Schiet zo'n kerel dan gewoon dood, drie keer desnoods.
Stiekem gewoon in dienst bij Carglass.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zag een keer een documentaire over een drugsverslaafde in Eindhoven, die moest dagdagelijks minimaal 80 autoradio's stelen om aan zijn verslaving te voldoen, stond hij vol trots te vertellen dat hem dat met gemak lukte, met autoramen intikken en breekschades kwam dat zowat op een miljoen per dag aan verzekeringsuitkeringen.
Schiet zo'n kerel dan gewoon dood, drie keer desnoods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |