Dan gaan we die maar eens contacten. 2 planken op elkaar lijmen kan ik ook wel. Ik heb liever gewoon 1 mooie dikke plank.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je zult op zoek naar de houtzagerij. Die kunnen wel op maat laten zagen. Eventueel in elkaar lijmen.
Bij de bouwzaak hebben ze een standaard houten liggen.
Met een verlijming heb je wel minder kans op kromtrekken en breken/scheurvorming natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dan gaan we die maar eens contacten. 2 planken op elkaar lijmen kan ik ook wel. Ik heb liever gewoon 1 mooie dikke plank.
Wel een goeiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:56 schreef _mido het volgende:
Waarom moet je luik per se van hout zijn en zo dik? Kan je niet gewoon een standaard vloerluik kopen en langs de randen een strook van 18mm betonplex eronder lijmen? Nieuw tochtbandje daar weer onder en klaar.
isniezomooiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
In ons vorige huis lagen er gewoon 2 betonplex kruipluikplaten los op elkaar, door de vorige bewoners zo opgelost.
Yup, ik moest er elk jaar een keer zijn om de watermeter af te lezen, ik was best blij met die oplossing van de vorige bewoners.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:16 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Wel minder zwaar en daardoor makkelijker er uit te halen wanneer nodig.
Hoe vaak kom je in dat ruimte?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:04 schreef DX11 het volgende:
Jullie hebben wel een punt.
Dus maar gewoon de oude plank houden en een plankje voor het verschil er bovenop ben ik klaar voor 30 euro, is alleen niet heel mooi. Maar wel makkelijker ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |