En hoe zit dat dan met de liedjes die nu in een Taylors version zijn en een niet Taylor version?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we vieren dat taylor alle rechten voor haar muziek terug heeft
állesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de liedjes die nu in een Taylors version zijn en een niet Taylor version?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
een banaan er naast leggen om te laten zien hoe groot hij is
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh zo. Dan moet ik bananen gaan kopen. Maar hij is bijna even hoog als een blikje cola
Ik moest even teruglezen voor de context!quote:
Gewoon een lijst luisteren getaylord naar je eigen voorkeurquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de liedjes die nu in een Taylors version zijn en een niet Taylor version?
Ik vind maar 1 liedje van haar goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een lijst luisteren getaylord naar je eigen voorkeur
die waar ze die geit nadoet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind maar 1 liedje van haar goed.
in situatie van wat? ik denk dat ook je wel beetje snap, maar het mag iets duidelijker?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat veel mannen zich dit weleens afgevraagd hebben.
jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
in situatie van wat? ik denk dat ook je wel beetje snap, maar het mag iets duidelijker?
dat magquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik luister liever naar Roger Taylor of Taylor Hawkins
ambarspam??quote:
Er zijn overigens zover bij mij bekend 2 drummende Roger Taylors. Geen familie. Maar die een zat in Queen, die is het bekendst. De ander zat in Duran Duran, ook geen kleine band dus..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat magdat zal Taylor Swift je niet kwalijk nemen
Je was ok.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:04 schreef AirwiN het volgende:
Nu het toch over muziek gaat; ik hoorde eerder vandaag Matt Hoogkamer met 100% op de radio in de auto en het gaat maar niet uit mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |