*haalt opgelucht ademquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog steeds zwarte enkelsokken in sneakers, shirt uit mijn broek en riem die kan sowieso nooit op standje hoog water
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem
Je hebt nog geen oude mannen syndroom
En allemaal opeens bekakt praten enzo, en alleen nog maar over hun investeringenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn hockey-vrienden ook weer allemaal uitnodigen meteen.
"Jah, moet je eens heuren..."quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
En allemaal opeens bekakt praten enzo, en alleen nog maar over hun investeringen
Enkelsokken is tegenwoordig echt een boomerding hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem
Je hebt nog geen oude mannen syndroom
Minstens een vingertopje eraf.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed wachten tot de accu is opgeladen en ach ben je echt aan het klussen als je niet gebloed hebt?
Nee nee, sneakersokken zijn van de Millennialsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkelsokken is tegenwoordig echt een boomerding hoor.
Ik klus ook alleen als ik ongesteld benquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed wachten tot de accu is opgeladen en ach ben je echt aan het klussen als je niet gebloed hebt?
Same herequote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik klus ook alleen als ik ongesteld ben
thanks for the infoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik klus ook alleen als ik ongesteld ben
liefquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
Ik zit buiten onder de vlinderstruik met een boek met haakpatronen.
Nu al voor de 2e keer een mini beestje op de bladzijden die er precies uitziet als een lieveheersbeestjeslarve.
Vast een goed teken als die zoveel in de tuin aanwezig zijn
Ga zo motor rijdenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief![]()
ik ga zo naar buiten, fietsen en/of tuin. Ik zit vast in mn hoofd, ja al dagen. Ik wil er uit
HALAOHOOOOO
Graag gedaanquote:
Iquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief![]()
ik ga zo naar buiten, fietsen en/of tuin. Ik zit vast in mn hoofd, ja al dagen. Ik wil er uit
HALAOHOOOOO
stap op die fiets dan, kut!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief![]()
HALAOHOOOOO
was er wat te halen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I
Is er mooi weer voor.
Las vandaag dat een leerling in heeft gebroken op school bij ons. Wat een kneus.
Sow.quote:
Hij moet zijn beurtje krijgen, dus helaasquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom je mij ophalen!![]()
nee grapje heb geen motorjas
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I
Is er mooi weer voor.
Las vandaag dat een leerling in heeft gebroken op school bij ons. Wat een kneus.
Ja strakssss, ik moet nog werkieeeeeeeeeequote:
Zullen we samen brownie ijsjes gaan halen/eten?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief![]()
HALAOHOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |