Denk dat het aan mijn supplementen ligt. Moet daar maar mee stoppen.quote:
van mij mag jequote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ben wel toe aan een pre pensioen.
.. kaarija?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou?
[..]
Cradle of Filth? Of wat haha.
Mindless Self Indulgence luister ik ook al zeker 20 jaar.
Oei, wat gebruik je momenteel?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het aan mijn supplementen ligt. Moet daar maar mee stoppen.
Zink calcium magnesium, vitamine d, l arginine, pygeum.quote:
Geen plutonium toevallig?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zink calcium magnesium, vitamine d, l arginine, pygeum.
Ik ga direct mijn ontslagbrief schrijven zodat ik voor het einde van de maand nog kan opzeggen.quote:
Dat laatste maakt je hele post ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:47 schreef bitterbal het volgende:
Oké half uur gelopen en nog een trap
Op gesprint
Ja maar echt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste maakt je hele post ongeloofwaardig.
quote:
quote:
Ik kan Cradle of Filth in juli gratis live zien als ik wil en het is zes minuten van mijn huis. Twijfel alleen nog want ik wil niet alleen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van mij mag je
[..]
.. kaarija?![]()
ik had net een postzegel gekocht en die begon met CHA, kan geen toeval zijn
en ja cradle of filth, maar ik wist echt niet hoe je dat woord moest uitspreken. HIM is hier ook echt zo'n jonkieband![]()
Alweer zo'n dag alsof je een verstandige volwassene bentquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Onkruid gebrand, takken gesnoeid, bladeren geruimd, kozijnen gewassen en ramen gezeemd
Beter dan onkruid gewassen en kozijnen gebrand iig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Onkruid gebrand, takken gesnoeid, bladeren geruimd, kozijnen gewassen en ramen gezeemd
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan Cradle of Filth in juli gratis live zien als ik wil en het is zes minuten van mijn huis. Twijfel alleen nog want ik wil niet alleen.
Metal festivalquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom niet alleen?
En doen! Is toch leuk?En als het niet leuk is ga je weer naar huis
wat doet cradle of filth in omgeving emmen trouwens![]()
![]()
Ja hequote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alweer zo'n dag alsof je een verstandige volwassene bent
Ik vind het maar verdacht zo 2 dagen in 1 week net na je verjaardag
Jaquote:
Nee nog steeds zwarte enkelsokken in sneakers, shirt uit mijn broek en riem die kan sowieso nooit op standje hoog waterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ben je je ook anders gaan kleden?
Witte sokken in sandalen, shirt (of nu dan polo?) in je broek, en broek met bruine riem om standje hoog water?
Zijn hockey-vrienden ook weer allemaal uitnodigen meteen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ben je je ook anders gaan kleden?
Witte sokken in sandalen, shirt (of nu dan polo?) in je broek, en broek met bruine riem om standje hoog water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |