Dan loop je zo stom als een Penguin met te korte poten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je aansloefen met je broek op je enkels.
* Schuift Los een koekje toe.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had laatst pdf’s van rapporten met veel data van software X. En kon geen database krijgen zodat ik het kon importeren in software Y.
Normaliter is dat 8 uur lang minimaal alleen maar data overtypen.
Nu heb ik AI gevraagd de data in een template CSV te zetten die ik kan importeren.
Nou dat deed die perfect. Ik heb dat werk gekregen en was 30% goedkoper dan een concurrent maar we hebben maar 10% van de tijd nodig die geoffreerd is.
Je moet wel betaalde AI hebben en die wat trainen op jouw specifieke wensen.
Oh ik wou er een paar triggeren, denk dat mensen bang zijn dat hun baan straks weg is.quote:
Straks werken mensen efficiënter.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik wou er een paar triggeren, denk dat mensen bang zijn dat hun baan straks weg is.
Wat zeg jij allemaal?quote:
De belofte bij elke ICT innovatie die nooit wordt waargemaakt.quote:
Kittie is hier ook echt een puberbandjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Ik luister nu Kittie. Eerste metalband wat ik ging luisteren en nu nog steeds.![]()
Was toen 12 volgens mij.
computers nemen je baan overquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De belofte bij elke ICT innovatie die nooit wordt waargemaakt.
heeeeeejquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gisteren zo’n vent op TV, die waarschuwde dat AI in 2027 97% meer stroom kost, ivm de rekenkracht en de te bouwen datacenters.
En die stroom is er niet dus moest er zo snel mogelijk overal stroomcentrales gebouwd worden.
Mensen worden er dommer van, het kost banen, het maakt het internet stuk. Het kan op termijn tegen de mens inwerken. Enz.
Maar. Heej. Je kunt er toch ook gewoon niet mee verder gaan??
Maar het KAN dus schijnbaar zijn we dan verplicht om ermee door te gaan ofzo.
Of je kop kaal scheren want dan verlies je ook geen haren meer, slotje opgelost byequote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel haaruitval vandaag. Oei.
Misschien even naar de HA.
Dank je voor deze tip.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of je kop kaal scheren want dan verlies je ook geen haren meer, slotje opgelost bye
Komende jaar gaan ze op mijn werk het financiële systeem overzetten naar een cloud oplossing. Ik voorzie veel gedoe dat mijn echte baan in beslag neemt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
computers nemen je baan over
let maar op
En daar kan je het mee doen.quote:
Iran en Qatar hebben gezamenlijk het South Pars gasveld, zelfs straatkatten zullen daar tegen 2050 multimiljardair zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Was gisteren zo’n vent op TV, die waarschuwde dat AI in 2027 97% meer stroom kost, ivm de rekenkracht en de te bouwen datacenters.
En die stroom is er niet dus moest er zo snel mogelijk overal stroomcentrales gebouwd worden.
Mensen worden er dommer van, het kost banen, het maakt het internet stuk. Het kan op termijn tegen de mens inwerken. Enz.
Maar. Heej. Je kunt er toch ook gewoon niet mee verder gaan??
Maar het KAN dus schijnbaar zijn we dan verplicht om ermee door te gaan ofzo.
Een Freekje?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel haaruitval vandaag. Oei.
Misschien even naar de HA.
quote:
heb je dan gratis vakantie?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komende jaar gaan ze op mijn werk het financiële systeem overzetten naar een cloud oplossing. Ik voorzie veel gedoe dat mijn echte baan in beslag neemt.
Zou mooi zijn. Ben wel toe aan een pre pensioen.quote:
Nou?quote:
Cradle of Filth? Of wat haha.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kittie is hier ook echt een puberbandjedie tijd was wel leuk, wist van de helft van de bands niet hoe ik ze moest uitspreken
cradle????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |