Allemaal? Ja echt allemaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Volgend probleem? Muis lost ze allemaal op
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
de tram rijdt niet. moet ik een half uur lopen
geel/oranje?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
Dus, ik ben een dierenspeelkubus aan het maken. Heb een schuimrubberen kubus waar deze omheen komen.
Maaaaaar...
Welke achtergrondkleur moeten de laatste 2 krijgen?
[ afbeelding ]
Ouch!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Misschien gaat je broek dan daarna wel minder strak zitten?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Misschien gaat je broek dan daarna wel minder strak zitten?
*geeft lucifers en blik benzine aanquote:
Net als je denkt dat het niet erger kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je aansloefen met je broek op je enkels.
Blijft een geweldige band.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Grab a brush and put a little make up!!!!!
Daar zal fleur vast wel te zeggen over hebben danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je aansloefen met je broek op je enkels.
"Meid toch, heb je nou een vleeskleurige broek aan, wat zou Hamas hier wel niet van vinden?"quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zal fleur vast wel te zeggen over hebben dan
Vooral 2 maten te kleinquote:
Ja, maar jij hebt ook geen bullshit baan en de rest hier wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had laatst pdf’s van rapporten met veel data van software X. En kon geen database krijgen zodat ik het kon importeren in software Y.
Normaliter is dat 8 uur lang minimaal alleen maar data overtypen.
Nu heb ik AI gevraagd de data in een template CSV te zetten die ik kan importeren.
Nou dat deed die perfect. Ik heb dat werk gekregen en was 30% goedkoper dan een concurrent maar we hebben maar 10% van de tijd nodig die geoffreerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |