Een tweede kans!quote:
Ik hoop toch echt dat het geen nieuws is dat je door goedkoop spul te kopen de wereld een beetje treuriger, oneerlijker, giftiger maakt?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat het geen nieuws is dat je door goedkoop spul te kopen de wereld een beetje treuriger, oneerlijker, giftiger maakt?
In een studentenstad als deze is dat Ikea of je komt uit bij de "vintage" shops waar je de hoofdprijs betaald. Maar ik zocht iets voor de badkamerquote:
Heb ik nog niet geprobeerd, tbh.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
selfie voor het bewijs aub!
[..]
dat is niet bestbedrijven die slecht voor het personeel zijn wil je sowieso liever niet supporten..
Als je aangeeft dat iets op voorraad is, vervolgens na een week stuurt dat het toch niet op voorraad is en binnen 2 weken binnenkomt, om vervolgens na anderhalve maand te komen met het bericht dat het binnen een week binnen is, dan noem ik dat oplichters ja. Met name omdat ze de koop niet wilde ontbinden want ik zat al na de 14 dagen bedenktijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoeals de service dan nog oke is dan gaat het nog maar als die dan ook ruk is, ja nee doeiiiii
[..]
oplichters nog wel
[..]
trueee, en zul je net zien dat dit wél allemaal retourtjes zijn
er zijn daar vast ook tweedehands winkels die niet 'vintage' zijn en anders bestaat marktplaats ook nog tochquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In een studentenstad als deze is dat Ikea of je komt uit bij de "vintage" shops waar je de hoofdprijs betaald. Maar ik zocht iets voor de badkamer
Even zoeken, want ze is best groot wollig maar wel een echte bijquote:
Ja daar verkopen ze troepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er zijn daar vast ook tweedehands winkels die niet 'vintage' zijn en anders bestaat marktplaats ook nog toch
oh, nou doenquote:
klinkt cutequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even zoeken, want ze is best groot wollig maar wel een echte bij
Ik zal ze binnenkort ook eens proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb weer dracula ijsjes @:ama kon het niet laten
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
ijsjesquote:
Ook van die brownie ijsjes gehaald?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |