abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 mei 2025 @ 20:24:39 #276
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217801022
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee die van de Praxis
ah het laatste setje :)

goed geregeld
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_217801028
quote:

[..]
Nee die van de Praxis
is ie goed? nice nice
Baby darling doll face honey
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:25:44 #278
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_217801031
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
of het gaat niet heel slecht? :') dat is wat anders dan 'het gaat best oke' maar alsnog winst. Jullie snappen het, of niet maar dat is ook goed

Ik wil gewoon uit mn hoofd :') is dat herkenbaar? ik word daar zo tering moe van
Ik herken de behoefte en heb voor mijzelf gelukkig genoeg manieren om dat voor elkaar te krijgen.

Jou nog niet gelukt vandaag?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_217801032
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]
O+ heb jij hem in een pot? bewust?
Ja hij staat in een pot

Net als mijn andere fruitstruikjes

Oorspronkelijke plan toen ik hier kwam wonen was fruitstruikjes achterin aan de slootkant. Maar daar groeit hop, dus dat moet je snoeien snoeien snoeien rn als je 2 dagen niet kijkt is het alweer 4 meter gegroeid ofzo.

En dat wikkelt zich om andere plantjes en verstikt het vervolgens.

En tegen de tijd dat ik die fruitplantjes daadwerkelijk kocht was ik al ziek dus heul geen puf om ze steeds te redden van de hop.

En voorin de tuin staan mooie plantjes die ik wil houden.

Dus dan maar in potten. Makkelijker wieden en bijhouden ook want hoger (hoef ik niet zo te bukken).

En ik kan ze ook makkelijker even verplaatsen voor als ze meer/minder zon moeten oid
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_217801039
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar wel een tuinset :7
:o
pi_217801044
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar wel een tuinset :7
:o
quote:

[..]
Nee die van de Praxis
Hout van de Praxis?
  Redactie Frontpage vrijdag 30 mei 2025 @ 20:27:50 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217801054
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:

[..]
ah het laatste setje :)

goed geregeld
Ja het was het showmodel, maar heeft niet veel te lijden gehad volgens mij. Nog geholpen door het personeel met het in de auto te krijgen, was nog wel een uitdaging :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]
is ie goed? nice nice
Ja stoelen zaten prima :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_217801055
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja, en eerstejaars dus eigenlijk nog druk bezig met leren hoe ze moeten leren enzo.

Pff, tentamenstress. Al ging het mij over het algemeen wel goed af. En dan waren anderen om me heen aan het stressen en dan vonden ze dat ik niet echt mee mocht stressen "want jij haalt toch wel weer een 8 of 9”.

Ja want dan is het meteen minder stressvol ofzo ;(
Precies en precies.

Ik had ook altijd wel goede cijfers maar ja, die stress veranderde daardoor niet. Weet niet hoe dat bij jou zat maar ik vond dat zelf ook lastig :') dat je denkt dat je het slecht doet en dan toch een hoog cijfer haalt
Dat voelde aanstellerig oid terwijl het gevoel natuurlijk gewoon echt was :{
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja nogal
:'( heb je nog leuke tips hoe daar mee om te gaan?

ik ga morgen naar brabant en elisabeth, dan komt het vast goed. Hoop ik, ik ben ergens bang dat ik naar elisabeth ga en niet in staat ben om dingen in me op te nemen maar dat weten we pas als het voorbij is (8>
  Redactie Frontpage vrijdag 30 mei 2025 @ 20:28:44 #284
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217801065
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
Hout van de Praxis?
Nee, staal en glas https://www.praxis.nl/tui(...)-6-personen/10348799
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 mei 2025 @ 20:29:53 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217801089
waarom wil facebook me aan de satisfyers hebben? die er blijkbaar ook in de vorm van een roos, citroen en limoen zijn

sommige reclames wordt je best simpel van...
gelukkig is de hoeveelheid IPTV reclames afgenomen... die heb ik al dus zo'n onzin dat ze me die reclame steeds door de strot douwden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_217801094
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik herken de behoefte en heb voor mijzelf gelukkig genoeg manieren om dat voor elkaar te krijgen.

Jou nog niet gelukt vandaag?
nee ;( ik had gisteren een resetdag en had eigenlijk verwacht dat het dan wel weer okee zou zijn maar valt tegen :{
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja hij staat in een pot

Net als mijn andere fruitstruikjes

Oorspronkelijke plan toen ik hier kwam wonen was fruitstruikjes achterin aan de slootkant. Maar daar groeit hop, dus dat moet je snoeien snoeien snoeien rn als je 2 dagen niet kijkt is het alweer 4 meter gegroeid ofzo.

En dat wikkelt zich om andere plantjes en verstikt het vervolgens.

En tegen de tijd dat ik die fruitplantjes daadwerkelijk kocht was ik al ziek dus heul geen puf om ze steeds te redden van de hop.

En voorin de tuin staan mooie plantjes die ik wil houden.

Dus dan maar in potten. Makkelijker wieden en bijhouden ook want hoger (hoef ik niet zo te bukken).

En ik kan ze ook makkelijker even verplaatsen voor als ze meer/minder zon moeten oid
Ohhh, groeit hop zo snel? Wel leuk, hop. Kun je daar ook iets mee doen? Weet ik veel, bier brouwen ofzo

En fruitstruikjes in pot zijn op zich makkelijker dan in de volle grond omdat ze zoveel kunnen woekeren. En extra handig als je weinig energie hebt want anders moet je dat ook weer bijhouden, schiet niet op
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef Nizno het volgende:
waarom wil facebook me aan de satisfyers hebben? die er blijkbaar ook in de vorm van een roos, citroen en limoen zijn

gelukkig is de hoeveelheid IPTV reclames afgenomen... die heb ik al dus zo'n onzin dat ze me die reclame steeds door de strot douwden
womanizer is zoveel beter
pi_217801108
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Precies en precies.

Ik had ook altijd wel goede cijfers maar ja, die stress veranderde daardoor niet. Weet niet hoe dat bij jou zat maar ik vond dat zelf ook lastig :') dat je denkt dat je het slecht doet en dan toch een hoog cijfer haalt
Dat voelde aanstellerig oid terwijl het gevoel natuurlijk gewoon echt was :{
[..]

ik ga morgen naar brabant en elisabeth, dan komt het vast goed. Hoop ik, ik ben ergens bang dat ik naar elisabeth ga en niet in staat ben om dingen in me op te nemen maar dat weten we pas als het voorbij is (8>
Ik denk dat die stress 1 van xe redenen was waarom ik altijd goede cijfers haalde. "Nog ff doorstuderen want straks weet ik dat niet op het tentamen"

Maar weet niet, meestal was ik gewoon aan het stressen tot ik het tentamen in handen had.

Dan las ik eerst meteen alle vragen door. Kon ik inschatten hoeveel tijd ik aan wat kon besteden en gelijk ook even een algemene "oh ik weet bijna alles zo al wel, dit komt goed". En dan rustig geconcentreerd het tentamen maken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 mei 2025 @ 20:31:27 #288
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217801112
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
womanizer
zenify today is de reclamemaker. geen idee welke merken suckers het zijn
pi_217801125
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef Nizno het volgende:

Ik denk dat ze die dingen liever ergens anders douwen..
pi_217801135
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik denk dat die stress 1 van xe redenen was waarom ik altijd goede cijfers haalde. "Nog ff doorstuderen want straks weet ik dat niet op het tentamen"

Maar weet niet, meestal was ik gewoon aan het stressen tot ik het tentamen in handen had.

Dan las ik eerst meteen alle vragen door. Kon ik inschatten hoeveel tijd ik aan wat kon besteden en gelijk ook even een algemene "oh ik weet bijna alles zo al wel, dit komt goed". En dan rustig geconcentreerd het tentamen maken.
_O- herkenbaar
en chill dat jij een methode had gevonden om de toets rustig en geconcentreerd te kunnen maken! :D geconcentreerd was ik ook maar ik gebruikte ook altijd de volledige tijd die voor een toets stond

ik kon het niet achter me laten als ik het antwoord niet wist op een vraag. Dan bleef ik daar gerust een uur over nadenken, wat nergens op slaat want als je het niet weet dan weet je het niet _O-
pi_217801163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:

[..]
nee ;( ik had gisteren een resetdag en had eigenlijk verwacht dat het dan wel weer okee zou zijn maar valt tegen :{
[..]
Ohhh, groeit hop zo snel? Wel leuk, hop. Kun je daar ook iets mee doen? Weet ik veel, bier brouwen ofzo

En fruitstruikjes in pot zijn op zich makkelijker dan in de volle grond omdat ze zoveel kunnen woekeren. En extra handig als je weinig energie hebt want anders moet je dat ook weer bijhouden, schiet niet op
[..]
womanizer is zoveel beter
Ja hop groeit heel snel, en dik. En het kleeft een beetje.

Ja deze heeft eventjes van die leuke bloemen van hop. Die hangen dan als een waterval over de boom heen en dat ziet er wel mooi uit.

Maarja, boom gaat er van dood en het jaar erna heb je allemaal bruine dooie stengels in de boom hangen..

Dat ik hier kwam zat het overal. Maar die eerste maanden heb ik alles van voorin de tuin weg weten te halen en daar kwam het niet meer terug.

Maar achterin komt het vanaf de gemeentegrond..
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:35:04 #292
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_217801167
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Om mijn hoofd leeg te maken helpt tekenen en lego bouwen me.

Ik sta ook duistere gedachtes toe, Gewoon ze zijn er en gaan wel van zelf weg.

maar weet niet of dat relevant is in deze
quote:
Veel plezier, ik moet nog ruim 3 maanden wachten voor ik ga...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_217801207
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:32 schreef Crack_ het volgende:

[..]
_O- herkenbaar
en chill dat jij een methode had gevonden om de toets rustig en geconcentreerd te kunnen maken! :D geconcentreerd was ik ook maar ik gebruikte ook altijd de volledige tijd die voor een toets stond

ik kon het niet achter me laten als ik het antwoord niet wist op een vraag. Dan bleef ik daar gerust een uur over nadenken, wat nergens op slaat want als je het niet weet dan weet je het niet _O-
Ja precies :D

Ik heb ook weleens bepaalde vragen eerst gedaan zodat ik die maar gehad had. Dan kon ik die achter me laten, of dat ik bang was dat ik mijn antwoord/inzicht zou vergeten _O-

En dan had ik daarna weer ruimte voor de rest van de vragen :+

Op de middelbare was ik meestal heel snel klaar. Dan hadden we het hele uur voor een toets en dan had ik met 10 minuten alles al klaar :')

Was nog een andere gozer die dat ook had, deden we een wedstrijdje wie als eerste klaar was met het hoogste cijfer :D :')

Maar op de uni kregen we veelal inzicht vragen en dan had je veel meer tijd nodig, met überhaupt opschrijven alleen al.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 mei 2025 @ 20:38:17 #294
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217801221
Tijd voor The Grand Tour :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217801226
Er groeit ook een roos dwars door diezelfde boom heen :+
  vrijdag 30 mei 2025 @ 20:39:38 #296
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217801242

Check deze vlieg met zonnebril.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_217801248

Kijk links die roos in bloei. Die komt ook van gemeentegrond af :+

Daar zitten nu steeds bijtjes in O+

En die dooie takkenbende rechts is de hop van vorig jaar
pi_217801253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]

:D
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 mei 2025 @ 20:40:41 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217801256
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]

die wil supersnel vliegen
pi_217801295
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja precies :D

Ik heb ook weleens bepaalde vragen eerst gedaan zodat ik die maar gehad had. Dan kon ik die achter me laten, of dat ik bang was dat ik mijn antwoord/inzicht zou vergeten _O-

En dan had ik daarna weer ruimte voor de rest van de vragen :+

Op de middelbare was ik meestal heel snel klaar. Dan hadden we het hele uur voor een toets en dan had ik met 10 minuten alles al klaar :')

Was nog een andere gozer die dat ook had, deden we een wedstrijdje wie als eerste klaar was met het hoogste cijfer :D :')

Maar op de uni kregen we veelal inzicht vragen en dan had je veel meer tijd nodig, met überhaupt opschrijven alleen al.
Vragen beantwoorden die je zeker weet deed ik ook! :D Dan had ik die alvast in de pocket

Middelbare was hier ook best veel stampwerk, ja dat is prima (8> ik schrok me kapot toen ik hoorde dat de toetsen op de uni drie uur duren _O- volgens mij dacht ik ook dat dat onzin was om vervolgens altijd drie uur bezig te zijn

ik vind dat nog steeds echt bizar lang trouwens, nu ik er over na denk. Of ik ben dat nu écht niet meer gewend _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')