jah wel amazing maar de andere kant op amazing... een beetje een regenboog tshirt ideequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan pak ik er zo eentje, is dat goed?
[..]
amaazinggg
ohnee
regenboogshirt idee is goed?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah wel amazing maar de andere kant op amazing... een beetje een regenboog tshirt idee
tshirt dat er uit ziet als een trui en waarmee je geen luck hebt gehad?quote:
ja uiteraardquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan pak ik er zo eentje, is dat goed?
[..]
amaazinggg
ohnee
Dat zijn er niet zo heel veelquote:
quote:
neequote:
Verstandigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen werken, dus liever niet
quote:
Ahjaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke dan ga ik me daar klaar voor maken
[..]
neeis trouwens voor een toets, niet gehele opleiding
en heb verklaring al gevonden. Er was een andere toets in de ochtend, dat was de laatste mogelijkheid om die toets dit jaar te halen. En voor 'mijn' toets hebben ze nog één kans dit jaar
ja viel me ook niet tegen. had geen zin in kip... en had nog saucijzen in de koelkast dat nog per stuk verpakt in de vriesdiep gedaan moest worden (en nog chipolataworstjes maar dat is chorizo smaak dus leek me een stapje te ver)quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja viel me ook niet tegen. had geen zin in kip... en had nog saucijzen in de koelkast dat nog per stuk verpakt in de vriesdiep gedaan moest worden (en nog chipolataworstjes maar dat is chorizo smaak dus leek me een stapje te ver)
dus twee saucijzen gebraden en in stukjes er in gedaan... was echt lekker.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Dus iedereen hard studeren voor die andere toets en niet voor die van jou
ik ga zo ook kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
Zo te zien misschien volgende week al de eerste rijpe aalbesjes
Ja, en eerstejaars dus eigenlijk nog druk bezig met leren hoe ze moeten leren enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
en het is best een lastig vak want het is super theoretisch terwijl deze doelgroep heel praktisch is ingesteld en veelal uit mbo'ers bestaat ipv mensen die van de havo afkomen. En het zijn eerstejaars, die weten nog niet goed wat ze met dit vak kunnen verwachten want helemaal nieuw
bij herkansing haalt bijna iedereen het![]()
ik ben zo blij dat ik die stress van tentamens zelf niet meer heb he, man man man
Ja nogalquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil gewoon uit mn hoofdis dat herkenbaar? ik word daar zo tering moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Maar wel een tuinsetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem
Je hebt nog geen oude mannen syndroom
hout ?quote:
Nee die van de Praxisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |