Ja er past ook geen pallet in de Godin, dus dat wordt al lastigquote:
Leuke input wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik AI een foto laten maken.
Je kan samen met CL inbreken.quote:
Oh ik heb nog gewoon een redelijk Opsporing Verzocht kleurtjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet het weer. Ik wil wel weer een beetje zon, want ik ben mijn kleurtje aan het verliezen
Afblijven, zijn mijn ijsjesquote:
Grmblquote:
Ik zal nooit op Opsporing Verzocht komenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb nog gewoon een redelijk Opsporing Verzocht kleurtje
Hmmmquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er past ook geen pallet in de Godin, dus dat wordt al lastig
Wat nou als je hondje wordt ontvoerd en gegijzeld en je krijgt die onverlaten te pakken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal nooit op Opsporing Verzocht komen
Dan nog steeds niet, want ik ben te goed in wat ik doe dat ik nooit gepakt zal wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als je hondje wordt ontvoerd en gegijzeld en je krijgt die onverlaten te pakken?
Smoothquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan nog steeds niet, want ik ben te goed in wat ik doe dat ik nooit gepakt zal worden
jlaw.gifquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan nog steeds niet, want ik ben te goed in wat ik doe dat ik nooit gepakt zal worden
HO WACHTquote:
Oeh.quote:
Ik heb geen trekhaak. Of ja ik heb nog wel een trekhaak liggen van de boomknuffelaar, maar die past niet op de godinquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Heb je een aanhanger overwogen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net op het industrieterrein wel een bezorgbusje van Skynet stoppen bij het gebouw waar Matrix op staat
Hier is inspiratie:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik AI een foto laten maken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel schattig waarschijnlijk.
Zienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
ik ga nu naar buiten in mijn gayshirt, het werpt zn vruchten nog niet af @:nizno
Bij de Mac is prima. Bestel vast een Big Mac voor me anders.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HO WACHT
kom je mij ophalen of spreken we ergens af
in het tweede geval, bij de mac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |