Om chocola te kunnen kopenquote:
+1quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik rijd niet zomaar eventjes naar Duitsland om er een pallet vol van te kopen
+1 pallet?quote:
Luchtvochtigheid van 75%, dat is vanavond nog niet droogquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn was buiten hangen, dus zon, doe je best.
Valide puntquote:
We zullen zien, onheilsprofeetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid van 75%, dat is vanavond nog niet droog
Kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je zo lang over chocola doet.
Valt toch best mee, we hebben een AI titel en ik heb het einde der tijden er nog niet eens bijgehaaldquote:
Maar dan kan mijn beeld van jou in mijn hoofd ongewijzigd blijven!quote:
Misschien was het wel een reep van 10 kiloquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je zo lang over chocola doet.
Ik wil niets over het einde der tijden horen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt toch best mee, we hebben een AI titel en ik heb het einde der tijden er nog niet eens bijgehaald
Wat is jouw beeld van mij in jouw hoofd precies? En wil ik dit weten?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kan mijn beeld van jou in mijn hoofd ongewijzigd blijven!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik rijd niet zomaar eventjes naar Duitsland om er een pallet vol van te kopen
quote:
Ik heet geen LTVDKquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was het wel een reep van 10 kilo
Oef, ik weet niet of ik hierop durf te antwoorden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw beeld van mij in jouw hoofd precies? En wil ik dit weten?
Doe maar niet dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, ik weet niet of ik hierop durf te antwoorden.
Ik heb ook was buiten hangenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid van 75%, dat is vanavond nog niet droog
Zag net op het industrieterrein wel een bezorgbusje van Skynet stoppen bij het gebouw waar Matrix op staatquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niets over het einde der tijden horen.
Heel schattig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw beeld van mij in jouw hoofd precies? En wil ik dit weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |