Daar word je misselijk van hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net deze meegenomen
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ijshoorntjes-brownie
Nee gewoon op 2 verschillende dagenquote:
Had je 28 repen?quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon op 2 verschillende dagenop het chocolademoment van de dag, bij het kopje thee na het avondeten. Wilde het niet in 1 keer wegwerken om er 2x van te kunnen genieten
Jaaaaa nog 1quote:
quote:
Je hebt gelijk, vrij conservatief ingeschatquote:
App. Ik ken er een handvol, en veel wel op familie. Maar dingen als berkensmalsnuit.....nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeerlijk
[..]
[..]
weet je die uit je hoofd of zit je er met een boekje/appje bij?
Je bent wel voorzichtig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vrij conservatief ingeschat
34 repen?
1quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Moet even kijken, maar ik geloof dat de mijne nog onaangebroken in de kast ligt
Ben bezig met een andere chocoladereep (met Baileys), maar dat gaat ook niet zo heel snelquote:
Ben je geen lekkere bollie?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben bezig met een andere chocoladereep (met Baileys), maar dat gaat ook niet zo heel snel
Jawel, hoezo?quote:
Ik heb afgelopen weken veel te veel chocolade gekocht met al die 70/90% kortingen bij de AH, en gisteren nog een paar kilo op bol. Denk dat ik mijn huis flink moet gaan beveiligen voordat @CherryLips hier gaat inbrekenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben bezig met een andere chocoladereep (met Baileys), maar dat gaat ook niet zo heel snel
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weken veel te veel chocolade gekocht met al die 70/90% kortingen bij de AH, en gisteren nog een paar kilo op bol. Denk dat ik mijn huis flink moet gaan beveiligen voordat @:CherryLips hier gaat inbreken
quote:
Waar is dat nou weer goed voorquote:
quote:
Ja ik rijd niet zomaar eventjes naar Duitsland om er een pallet vol van te kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |