Je kan het proberenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien als ik heel intens staar dat die zich geïntimideerd voelt en zichzelf aanzet?
Ja.quote:
Ja, beetje efficiëntie zo op de vrijdagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn zo'n versnelde goorgonzolacirculatie
Ik had net melk met veren
Where is bed?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die heb ik gevonden. Einde wat je niet verwacht
Bekijk deze YouTube-video
Ohhh dat ziet er echt heerlijk uitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net deze meegenomen
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ijshoorntjes-brownie
Ik zou ook wel naar bed willen jaquote:
Ja zie ik nu ook pas, had dat in de winkel nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh dat ziet er echt heerlijk uitzelfs het koekje
Denk je dat ik niet overtuigend genoeg ben?quote:
Nee, overtuig mij eens?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet overtuigend genoeg ben?
Mintchocolade is het lekkerst als het een cremevulling heeft zoals Ritter PFEFFERMINZquote:
Misschien moet je het uit een normaal glas drinken ipv een pul?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog een 3e thee dan maar, dan kom ik op 1,5 liter thee.
Ik ben direct om.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mintchocolade is het lekkerst als het een cremevulling heeft zoals Ritter PFEFFERMINZ
BEPAAL IK ZELF WELquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je het uit een normaal glas drinken ipv een pul?
Toch wel netjes 2x van gegetenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben direct om.
Hoelang heb je gedaan met de PFEFFERMINZ uit DE ?
Ja en dat is dan juist weer goed voor de stapjes, multitaskenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BEPAAL IK ZELF WEL
Is gewoon efficiënt, want anders moet ik de hele tijd naar beneden trippelen
Wat, wowquote:
Krijg ik geen werk meer gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat is dan juist weer goed voor de stapjes, multitasken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |