ja, het is best druk overalquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bereid je voor op de drukte denk ik ? :p
Ik vroeg of hij van een foto met alleen tekst een proces flow kon maken. Nou er kwam niets nuttigs uit, AI ging zelf nog dingen erbij verzinnenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er poep ingooit, komt er poep uit. Ik ben er ook niet uit hoor, wil er wel een cursus in volgen om de wereld een beetje bij te benen. Maar je moet er niet zomaar wat ingooien en denken dat AI dat wel even regelt, want AI kan ook niet heksen.
Vogeltjesquote:
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij van een foto met alleen tekst een proces flow kon maken. Nou er kwam niets nuttigs uit, AI ging zelf nog dingen erbij verzinnen
en juiste AI-tool gebruikenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Niet al te lastig maken en dan lukt het wel voor AI.
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Zijn de peren/aardbeien ijsjes van festini veel beter dan de huismerkvarianten?
Fixedquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
IJsjes halen ja of ja hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Verschilt, bij sommige huismerken is het veel duidelijker suikerwater.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Zijn de peren/aardbeien ijsjes van festini veel beter dan de huismerkvarianten?
Zal wel een beelddenkende AI zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij van een foto met alleen tekst een proces flow kon maken. Nou er kwam niets nuttigs uit, AI ging zelf nog dingen erbij verzinnen
quote:
oh hmm, beter dan die van de appie?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt, bij sommige huismerken is het veel duidelijker suikerwater.
Hoogvliet huismerk is doorgaans best oke. Weet het niet specifiek voor dr ijsjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh hmm, beter dan die van de appie?ze zijn in de aanbieding bij de hoogvliet voor een prijsje die ik wel oke vindt
Ik heb deze weleens:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoogvliet huismerk is doorgaans best oke. Weet het niet specifiek voor dr ijsjes.
Geen idee, daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh hmm, beter dan die van de appie?ze zijn in de aanbieding bij de hoogvliet voor een prijsje die ik wel oke vindt
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een gemiste oproep hebben op jullie telefoon van een nummer die je niet kent bel je dan terug?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, als het belangrijk is, bellen ze wel terug
Of een vrouwelijke AI.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een beelddenkende AI zijn geweest.
Ik google het nummer. 😅quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een gemiste oproep hebben op jullie telefoon van een nummer die je niet kent bel je dan terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |