Tegen de mensen die vonden dat ik het domme werk moest overlaten aan AIquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg het nog 100 keer, misschien dat je jezelf dan overtuigd of tegen wie heb je 't precies
mensen die doof zijn horen meestal niksquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegen de mensen die vonden dat ik het domme werk moest overlaten aan AI
Als de mensen die niet kunnen Googlen AI moeten gebruiken dan duurt het nog heel lang voordat AI iets kan is mijn ervaring.quote:
Nee, als het belangrijk is, bellen ze wel terugquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een gemiste oproep hebben op jullie telefoon van een nummer die je niet kent bel je dan terug?
neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een gemiste oproep hebben op jullie telefoon van een nummer die je niet kent bel je dan terug?
Dat dus. Of ik moet echt telefoontje verwachten van iemand.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, als het belangrijk is, bellen ze wel terug
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
oh ja, die bellen de laatste tijd ook regelmatigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst Ziggo/Vodafone op de blok gezet. Lekker rustig nu
Dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
AI schrijft al mooie python-scriptjes voor mij. Hoef ik developers niet meer mee lastig te vallen.
Bij Angelina zat vroeger best wat Pitt in.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn dus broer en zus
angelina jolie en haar broer
[ afbeelding ]
Haha neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Als je er poep ingooit, komt er poep uit. Ik ben er ook niet uit hoor, wil er wel een cursus in volgen om de wereld een beetje bij te benen. Maar je moet er niet zomaar wat ingooien en denken dat AI dat wel even regelt, want AI kan ook niet heksen.quote:
Het kost echt veel tijd om bij te blijven met deze ontwikkelingen. Gaat zo snel. Lijkt me nog lastiger als zzperquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er poep ingooit, komt er poep uit. Ik ben er ook niet uit hoor, wil er wel een cursus in volgen om de wereld een beetje bij te benen. Maar je moet er niet zomaar wat ingooien en denken dat AI dat wel even regelt, want AI kan ook niet heksen.
Hier ookquote:
goed om te wetenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn dus broer en zus
angelina jolie en haar broer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |