Linkje?quote:Op maandag 9 juni 2025 00:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jawel hoor, via Telegram.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mylene op 09-06-2025 13:25:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Johan is coming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPAppears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Whatsapp, telegram, signal, element, threema je moet connected zijn weet je.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...
van Blackberry tot Iphone?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Whatsapp, telegram, signal, element, threema je moet connected zijn weet je.
Altijd nog handig voor de vendors van mitamientjes.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...
Precies, je kan echt alles makkelijk krijgen, met tikkie betalen en de volgende dag in huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Altijd nog handig voor de vendors van mitamientjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |