Nog altijd een ware psychopaatquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het zijn wel echt van die ogen waar je het liefst ver van uit de buurt blijft.
Het nodigt niet uit voor een goed gesprek in elk geval.quote:
Voor mezelf ben ik er zeker van dat hij ook die brave Veluwse ambtenaar heeft omgebracht een paar jaar voor de moord op Pim Fortuyn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het nodigt niet uit voor een goed gesprek in elk geval.
Me too. Dat was 5,5 jaar eerder. Die man had geen vijanden, op ééntje na dan....quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Voor mezelf ben ik er zeker van dat hij ook die brave Veluwse ambtenaar heeft omgebracht een paar jaar voor de moord op Pim Fortuyn.
Dit verhaal ken ik niet? Wie is de brave veluwse ambtenaar?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Voor mezelf ben ik er zeker van dat hij ook die brave Veluwse ambtenaar heeft omgebracht een paar jaar voor de moord op Pim Fortuyn.
Chris van der Werkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik niet? Wie is de brave veluwse ambtenaar?
quote:Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen."
"Ik erken dat ik op 6 mei 2002 te Hilversum [slachtoffer] heb doodgeschoten. (...). Ik zag [slachtoffer] als een gevaar voor de samenleving. Ik zag voor mijzelf geen andere mogelijkheid dan wat ik heb gedaan. (...)
Is een links platform dat left laserquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:48 schreef Mylene het volgende:
Hij heeft zijn straf gehad, val die man niet lastig, domrechts.
Ga weg gekquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:48 schreef Mylene het volgende:
Hij heeft zijn straf gehad, val die man niet lastig, domrechts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |