Kan ik wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dingen met bier. Heb je ervaring mee toch?
Er moeten vooral dingen gedaan worden die niet met zelf opdrinken te maken hebben. Denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er moeten vooral dingen gedaan worden die niet met zelf opdrinken te maken hebben. Denk ik.Ja dat snap ik ook nog net welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Enige die ik ken is De nieuwe winkel. Die is apart maar ook wel mwah. Teveel geknutsel met de ingrediënten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Kan iemand van de veganistische overtuiging (of iemand anders die het allebei kent) hier mij vertellen of het lekkerder eten is bij bonboon of bij konijnenvoer?
Oh niet veganistische opties die gewoon uitermate fijn zijn zijn ook welkom trouwens.
Vertel nog eens enthousiast over je favoriete restaurant, gewoon omdat het kan
Ik had van jou moush moush verwacht?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Als niet vegan kan ik Brasserie de Boerderij aanraden, vooral wanneer het lekker weer is en je buiten kunt zitten in Park Sonsbeek.
In de stad, in de buurt van Eusebiuskerk, Da Giullio al ben ik daar al heel lang niet geweest. Maar de eigenaar/kok is heel gepassioneerd vwb Italiaans eten, dat zal echt niet afgenomen zijn.
En Konijnenvoer is heerlijk al ben ik nog niet in hun nieuwe zaak geweest. Maar het is er altijd vol geboekt.
Ik dacht dat je meer zocht in het wat hogere segmentquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had van jou moush moush verwacht?
Niet dat ik die al in gedachten had maar kan t toevallig tegen.
Ergerlijk wel, een restaurant zoeken maar geen idee hebben waar je heen wil.
Verkeerd geparkeerde auto's bij de moskeequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm net 4 politiewagens over het veld aan de overkant, politiehelikopter boven m’n hoofd. Ben benieuwd wat dat nou weer is
Daar reden ze snel langs. Denk eerder iets op de Velperwegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Verkeerd geparkeerde auto's bij de moskee
Ik wist niet zo goed wat ik zocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer zocht in het wat hogere segment![]()
Helemaal niets mis met moshmoush maar deze drie zijn een wat ander niveau
Was het een leuke date?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had net Ewout Genemans hier vlakbij![]()
Dit seizoen filmt hij in Utrecht inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had net Ewout Genemans hier vlakbij![]()
Haha, hij loopt mee met politie Utrecht voor een nieuw seizoen bureau Genemansquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was het een leuke date?
Nog nooit van gehoord overigens.
Oef, ja, dan was het wel vervelend geweest. Nu was het vooral onhandig. Ik liep nog gewoon op straat dus kon weer omdraaien en fiets pakken en 10 min later thuis en schone kleren aan. Als je met iemand bent lijkt het me al vervelend, maar met een date al helemaal.. wat heb je toen gedaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dag @:vlindertje89 Gelukkig was je niet op een date tijdens je ongelukjes (been there done that)
Ik was in Bluestown aan zee dus erg ver van huis. Gelukkig redelijk weer dus m’n vest om m’n middel geknooptquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oef, ja, dan was het wel vervelend geweest. Nu was het vooral onhandig. Ik liep nog gewoon op straat dus kon weer omdraaien en fiets pakken en 10 min later thuis en schone kleren aan. Als je met iemand bent lijkt het me al vervelend, maar met een date al helemaal.. wat heb je toen gedaan?
Haha, als mijn imaginary date dat zou hebben zou ik me nog ongemakkelijker gevoeld hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:54 schreef derLudolf het volgende:
Je hebt overal fetishes voor![]()
Ewout nu op een tv, Baader-Meinhof fenomeen
Ah, slim! Dat is inderdaad een eind van huis..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was in Bluestown aan zee dus erg ver van huis. Gelukkig redelijk weer dus m’n vest om m’n middel geknoopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |