Beste FOK!,
In jullie rooskleurige leven is het ook vandaag vast weer één groot feest, maar hier is het een doffe ellende: voor de tweede dag op rij verplaatst Bpost de bezorgtijd van een pakketje waar ik reikhalzend naar uitkijk naar 'morgen'. Dus dan sturen ze eerst een berichtje dat het vandaag komt tussen dit en dat tijdstip, om dan kort na afloop van dit tijdvlak te mailen 'haha nee grapje, komt toch morgen'.
Mañana mañana mañana, is het ESpost ofzo :S. Welja, afgaande op de gemiddelde bezorger vermoedelijk eerder PLpost
Tot zover deze terechte klacht met een licht xenofobe kwinkslag. Graag alleen bijval.
Groetjes,
capuchon_jongen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo