Het is wel heerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net mail van EVA Air dat ik mag upgraden naar hun business class. Moet je een bod doen. Laagste bod is 1200 euro en dan hoor je er na of het geaccepteerd is
1 euro bieden. Misschien trekken ander mensen hun bod in.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net mail van EVA Air dat ik mag upgraden naar hun business class. Moet je een bod doen. Laagste bod is 1200 euro en dan hoor je er na of het geaccepteerd is
Als je niet houdt van pittig is de tweede beterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit ziet er lekker uit
Sambal Goreng Daging
Rundvlees gebakken en gestoofd, de saus heeft een pittige ondertoon met een licht zoete smaak door de kokosmelk en tamarinde.
Maar zie ook
Babi Ketjap
Gestoofd varkensvlees, zacht en sappig met een zoete en hartige smaak.
Met denk ik mihoen
Ik krijg hier hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom duurt de tijd altijd zo lang als je aan het wachten bent.
nee dat kan je dus niet. je hebt zo'n schuifbarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
1 euro bieden. Misschien trekken ander mensen hun bod in.
Onpeberkt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jee. gisteren was het onpeberkt griekse tapas
ik ga echt 10 kilo zwaarder terug
Nog niet helemaal wakker, denk ik. Ik had vast twee zinnen in mijn hoofd die ik wilde typen en vervolgens voeg ik ze samen tijdens het typen.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kan je dus niet. je hebt zo'n schuifbar
En hoeveel rondes had je?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
ja kende dat concept niet maar waarom ook niet:D Bij de griek dan![]()
je kon 3 gerechtjes per ronde pp bestellen. Was erg lekker
Soort Grieks zusje.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
ja kende dat concept niet maar waarom ook niet:D Bij de griek dan![]()
je kon 3 gerechtjes per ronde pp bestellen. Was erg lekker
Oké Ninapoekie.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viel best mee uiteindelijk. denk 5
vond vooral de aioli lekker en de olijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |