Oh jawel. Die ene die toen ineens dat ene deed. Weet je wel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh nee ik weet even niet wie dat is
O die!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh jawel. Die ene die toen ineens dat ene deed. Weet je wel?
Nou die is dus niet meer vrijgezel of toch wel.quote:
Oh plaat! Had die daarna niet al een andere username?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Plato1980 was het. Maar die is al 14 jaar niet op Fok geweest dus ik hoop dat ie blij en gelukkig en gezond is en niet dood.
Die memo heb ik gemist.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is wel hoe het werkt. Als je niet meer single ben moet je van Fok af.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh plaat! Had die daarna niet al een andere username?
O ja, Me-Mo mag hier dan ook niet meer komenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die memo heb ik gemist.
Doei dan maar he
Je was okayquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die memo heb ik gemist.
Doei dan maar he
Ik besef me net dat volgens die logica, de mensen die ooit geprobeerd hebben om mij te koppelen, mij eigenlijk weg willen hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Me-Mo mag hier dan ook niet meer komen
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Dan hoop ik dat je ooit oprotquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik besef me net dat volgens die logica, de mensen die ooit geprobeerd hebben om mij te koppelen, mij eigenlijk weg willen hebben.
Deze grap backfiret wel een beetje nu. Denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je ooit oprotvoor je eigen bestwil
Bedoelde meer dat ik hoopte dat je iemand vindt waardoor je dan hier niet meer postquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze grap backfiret wel een beetje nu. Denk ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Me-Mo mag hier dan ook niet meer komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |