abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217805248
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat is dit voor gezwets? Als je zo'n walgelijke daad verricht dan verspeel je als dader je burgerrecht op goed fatsoen. Altijd maar weer opkomen voor dader want ja die heeft ook zijn rechten 🤮🤮
Niemand komt op voor de dader. Wel grappig dat hier wordt beweerd dat in een beschaafd land politici niet vermoord horen te worden, gebeurt dat wel, dan is het zeker ook beschaafd om de dader na zijn wettige straf ook nog eens te vergasten op een soort volksgericht?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:22:21 #252
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217805281
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Niemand komt op voor de dader. Wel grappig dat hier wordt beweerd dat in een beschaafd land politici niet vermoord horen te worden, gebeurt dat wel, dan is het zeker ook beschaafd om de dader na zijn wettige straf ook nog eens te vergasten op een soort volksgericht?
Stel je niet zo aan man - hij wordt gewoon geconfronteerd met zijn daad. Of is hij gelyncht?
"Hoka Hey!"
pi_217805332
Pim Fortuyn is niet anders dan een hype geweest 20 jaar geleden.

Een hype ben je al snel in westerse landen als je iets over buitenlanders en andere culturen wat zegt.

Voor de rest weet ik niet zo goed wat Pim Fortuyn daadwerkelijk betekent heeft voor Nederland. Helemaal niets eigenlijk. Het stokje is gewoon overgenomen door Geer Wilders. Die vertelt eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Wilders zag een gat in de markt toen Fortuyn werd vermoord.

En wat heeft Geert Wilders tot nu toe voor dit land betekent? Eigenlijk helemaal niets tot nu toe.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:32:29 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217805377
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
"Straf" lol.
Die man kreeg nog net geen bonus mee van de rechter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_217805392
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:22 schreef matspontius het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan man - hij wordt gewoon geconfronteerd met zijn daad. Of is hij gelyncht?
Er zijn zoveel moordenaars die hun straf hebben uitgezeten en weer terug zijn in de Nederlandse samenleving.
Waarom worden die nooit geconfronteerd met hun daad?
Waarom moet de Pim-fanclub steeds opnieuw dit oprakelen? Hebben die gasten niks beters te doen?
Niemand verplicht jou of je vriendjes Volkert op de koffie uit te nodigen. Jullie confronteren Volkert niet met zijn daad, jullie confronteren Volkert continue met jullie eigen frustraties.
Misschien zou het een goed idee zijn om zelf hulp te gaan zoeken. Want dit gedrag is echt niet gezond meer.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:34:19 #256
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217805394
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef matspontius het volgende:

[..]
In een fatsoenlijke samenleving vermoord je geen politici!!
Daarnaast is de samenleving ook helemaal niet zo fatsoenlijk meer tegenwoordig.
pi_217805472
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:10 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Motief...
:')

Idd een motief om hem voor altijd op te sluiten.
Mohammed B heeft ook levenslang he?
Even teruglezen in dit topic, dan weet je waarom dit zo is.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:04:40 #258
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_217806324
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Er zijn zoveel moordenaars die hun straf hebben uitgezeten en weer terug zijn in de Nederlandse samenleving.
Waarom moet de Pim-fanclub steeds opnieuw dit oprakelen? Hebben die gasten niks beters te doen?
Niemand verplicht jou of je vriendjes Volkert op de koffie uit te nodigen. Jullie confronteren Volkert niet met zijn daad, jullie confronteren Volkert continue met jullie eigen frustraties.
Misschien zou het een goed idee zijn om zelf hulp te gaan zoeken. Want dit gedrag is echt niet gezond meer.
Het vermoorden van een politiek leider vergelijken met Jan de Boer om de hoek :')
  zaterdag 31 mei 2025 @ 14:20:55 #259
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217807022
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dan nog snap ik niks van jouw argument. Pim is dood, de dader heeft zijn straf uitgezeten, het leven gaat verder.
Maar blijkbaar zijn er hier nog steeds mensen die Volkert allerlei zaken toewensen zoals levenslang op legoblokjes trappen, levenslang lastig gevallen mag worden enz.

Met welk doel? Ze krijgen Pimmetje er niet mee terug.
Het probleem is naar mijn mening voornamelijk dat je als dader veel te makkelijk lijkt weg te komen met iets dat zo'n impact heeft. Je ontneemt honderdduizenden kiezers in een klap, onomkeerbaar hun democratische keuze omdat jij dat niet de juiste vindt. Op de meest gruwelijke manier mogelijk: het zonder enige vorm van rechtspraak standrechtelijk executeren van een persoon. Een persoon die jou persoonlijk niets heeft aangedaan. Sterker nog: je kent elkaar niet eens.

Je respecteert daarmee hun keuze dus niet en meent volledig in je recht te staan om voor iedereen te beslissen. De enige consequentie is 12 jaartjes gevangenisstraf en dan zou het een kwestie moeten zijn van: "Ach, je hebt je straf gehad. Het leven gaat verder." Daarna parasiteer je op de samenleving (iets dat je daarvoor ook al deed), procedeer je op kosten van de staat (en dus de belastingbetaler) iedereen kapot en probeer je onder alle voorwaarden van je straf uit te komen, waarbij je iedereen ook nog eens keihard uitlacht.

Je vindt, ondanks zo'n afschuwelijke daad, jouw eigen rechten en persoonlijk welzijn bovenaan staan en daar mag een ander voor betalen. Waarvan een deel van die ander dus degenen zijn die je hun democratisch recht ontnomen hebt. Daar wringt mijns inziens de schoen bij velen en daar heb ik alle begrip voor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 mei 2025 @ 14:32:04 #260
862 Arcee
Look closer
pi_217807102
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit maar walgelijke actie van die reporter

Hij gaat bewust Volkert opwachten om een reactie uit te lokken
Arme Volkert, werd-ie zomaar opgewacht voor een reactie. :'(

Zelf wachtte Volkert Fortuyn tenminste op om 'm netjes een kogel door z'n hoofd te schieten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217807186

Wel echt een zieke moordenaarskop
pi_217807604
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 14:20 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het probleem is naar mijn mening voornamelijk dat je als dader veel te makkelijk lijkt weg te komen met iets dat zo'n impact heeft. Je ontneemt honderdduizenden kiezers in een klap, onomkeerbaar hun democratische keuze omdat jij dat niet de juiste vindt. Op de meest gruwelijke manier mogelijk: het zonder enige vorm van rechtspraak standrechtelijk executeren van een persoon. Een persoon die jou persoonlijk niets heeft aangedaan. Sterker nog: je kent elkaar niet eens.

Je respecteert daarmee hun keuze dus niet en meent volledig in je recht te staan om voor iedereen te beslissen. De enige consequentie is 12 jaartjes gevangenisstraf en dan zou het een kwestie moeten zijn van: "Ach, je hebt je straf gehad. Het leven gaat verder." Daarna parasiteer je op de samenleving (iets dat je daarvoor ook al deed), procedeer je op kosten van de staat (en dus de belastingbetaler) iedereen kapot en probeer je onder alle voorwaarden van je straf uit te komen, waarbij je iedereen ook nog eens keihard uitlacht.

Je vindt, ondanks zo'n afschuwelijke daad, jouw eigen rechten en persoonlijk welzijn bovenaan staan en daar mag een ander voor betalen. Waarvan een deel van die ander dus degenen zijn die je hun democratisch recht ontnomen hebt. Daar wringt mijns inziens de schoen bij velen en daar heb ik alle begrip voor.
Mooi en vooral heel gevoelig verwoordt, maar dit is al meer dan 20 jaar geleden. De wereld draait nog steeds en het gros van de Nederlandse stemmers is ook verder gegaan. En dat zou die Pim-fanclub ook eens moeten doen.
Of ze zouden met elkaar kunnen afspreken dat ze een keer per jaar samenkomen en Pim herdenken in een besloten bijeenkomst.
pi_217807632
En ik ben eigenlijk wel helemaal klaar met dit oudewijvengezeik.
Pim is dood. Lang leve Pim. :'(
pi_217807813
Pim was gewoon een ordinaire haatzaaier

niks meer en niets minder

Hij wilde zelf geen beveiliging terwijl al die bedreigingen al best wel heftig waren

Hij dacht dat hij boven alles stond

quote:
Fortuyn deed het met Marokkaanse jongetjes

© © WFA

Twee diskettes met geheime documenten die een geheim agent achterliet in een huurauto hebben de Nederlandse binnenlandse geheime dienst AIVD in verlegenheid gebracht. De diskettes werden doorgespeeld aan misdaadverslaggever Peter de Vries, die zondag zijn programma op SVS 6 aan de affaire wijdt. Dat schrijft De Volkskrant.
Vrijdag 9 december 2005 om 00:00
De diskettes bevatten onder meer verslagen van infiltraties in milieuactiegroepen, in Molukse groeperingen en bij ,,links-extremisten''. Maar zeer compromitterend is de informatie over de ,,seksuele escapades'' van wijlen Pim Fortuyn met Marokkaanse jongetjes. De populistische politicus had in 2002 enorm succes met zijn verkiezingscampagne, maar werd op 6 mei 2002, kort voor de verkiezingen neergeschoten.

Fortuyn maakte geen geheim van zijn homoseksuele geaardheid. Eén van zijn medewerkers, R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam, liet alvast weten dat Pim Fortuyn geen seks had met minderjarige jongens. Sörensen en Fortuyn wisten al voor de verkiezingen dat de AIVD een onderzoek deed naar Fortuyns partij. ,,Pim dacht dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden en waarschuwde ons toen dat ze dat met andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten'', aldus Sörensen. Hij is overigens van mening dat de informatie niet toevallig is kwijtgeraakt.

De AIVD heeft bevestigd dat het om staatsgeheimen gaat. Zij heeft De Vries al aangeschreven met de mededeling dat bezit van staatsgeheimen strafbaar is en openbaarmaking ervan een onrechtmatige daad.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/g35lc9bq
Ook dit was Fortuyn

Op een groep haten en tegelijkertijd met jongetjes seks hebben van Marokkaanse afkomst in sauna's

. Er zal vast wel iets zijn gebeurd zijn op dat gebied waardoor hij een haat ontwikkelde tegen buitenlanders.

https://www.google.com/se(...)ra&ie=UTF-8&oe=UTF-8
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 31 mei 2025 @ 15:54:55 #265
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217808271
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Mooi en vooral heel gevoelig verwoordt, maar dit is al meer dan 20 jaar geleden. De wereld draait nog steeds en het gros van de Nederlandse stemmers is ook verder gegaan. En dat zou die Pim-fanclub ook eens moeten doen.
Of ze zouden met elkaar kunnen afspreken dat ze een keer per jaar samenkomen en Pim herdenken in een besloten bijeenkomst.
Het punt is ook niet dat de wereld niet doordraait of iedereen niet gewoon verder gaat. Ik geef alleen een verklaring waar mijns inziens de frustratie en het gevoel van onrecht zit dat deze dader er zo makkelijk is afgekomen en nu alweer jaren de boel lachend aan het trollen is. Als reactie op waarom jij niet begrijpt dat er mensen zijn die hem nog steeds het slechtste toewensen. Het zou niet zo makkelijk moeten zijn om een politicus die je niet aanstaat uit ideologische motieven te elimineren, en vervolgens slechts 12 jaar later alweer vrijuit je uitvretersleventje voort te zetten. Onder het mom van "hij heeft zijn straf gehad".

Ik vind het overigens ook niet nodig dat hij lastiggevallen wordt, maar ik heb wel begrip voor de opvatting dat dat niet onverdiend is.
pi_217808587
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:54 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het punt is ook niet dat de wereld niet doordraait of iedereen niet gewoon verder gaat. Ik geef alleen een verklaring waar mijns inziens de frustratie en het gevoel van onrecht zit dat deze dader er zo makkelijk is afgekomen en nu alweer jaren de boel lachend aan het trollen is. Als reactie op waarom jij niet begrijpt dat er mensen zijn die hem nog steeds het slechtste toewensen. Het zou niet zo makkelijk moeten zijn om een politicus die je niet aanstaat uit ideologische motieven te elimineren, en vervolgens slechts 12 jaar later alweer vrijuit je uitvretersleventje voort te zetten. Onder het mom van "hij heeft zijn straf gehad".

Ik vind het overigens ook niet nodig dat hij lastiggevallen wordt, maar ik heb wel begrip voor de opvatting dat dat niet onverdiend is.
Er toch kunnen er redenen zijn om iemand te elimineren

Ik zou op dit moment graag willen zien dat

Netayahu, Poetin, Trump uit de weg geruimd zouden worden

Dat zou gewoon beter voor deze wereld zijn.

In die context kun je die moord op Fortuyn ook zien. Ik zeg niet dat ik achter de daad van Volkert sta

Volkert was niet de enige die Fortuyn dood wilde hebben, waarschijnlijk hebben miljoenen mensen in Nederland gejuicht toen dit gebeurde.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:15:09 #267
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217808649
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:

Hij wilde zelf geen beveiliging terwijl al die bedreigingen al best wel heftig waren

[..]
Ook dit was Fortuyn

Op een groep haten en tegelijkertijd met jongetjes seks hebben van Marokkaanse afkomst in sauna's

. Er zal vast wel iets zijn gebeurd zijn op dat gebied waardoor hij een haat ontwikkelde tegen buitenlanders.

Als je kritiek hebt op de gebrekkige integratie en groeiende invloed van delen van bepaalde groepen, die behoorlijk haaks staat op die van de samenleving waar ze tot toetreden (met alle problemen van dien), waarom maakt dat volgens jou dat je ze haat?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:18:28 #268
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217808706
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er toch kunnen er redenen zijn om iemand te elimineren

Ik zou op dit moment graag willen zien dat

Netayahu, Poetin, Trump uit de weg geruimd zouden worden

Dat zou gewoon beter voor deze wereld zijn.

In die context kun je die moord op Fortuyn ook zien. Ik zeg niet dat ik achter de daad van Volkert sta

Volkert was niet de enige die Fortuyn dood wilde hebben, waarschijnlijk hebben miljoenen mensen in Nederland gejuicht toen dit gebeurde.
Tja, en als er mensen zijn die zo over jou zouden denken, dan zou je daar wel begrip voor hebben? "Ze hadden er nu eenmaal redenen voor".
pi_217808836
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:15 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als je kritiek hebt op de gebrekkige integratie en groeiende invloed van delen van bepaalde groepen, die behoorlijk haaks staat op die van de samenleving waar ze tot toetreden (met alle problemen van dien), waarom maakt dat volgens jou dat je ze haat?
In die context kan je het beter zo zien dat de Haat meer van Fortuyn kwam dan die groepen waarom fortuyn zich op richtte.

In heel zijn gedrag leek Fortuyn op de Hitler van de jaren 30. Hij was gewoon aan het kopiëren. Hitler richtte zich op de joden. Fortuyn richtte zich op de moslims.

Hitler hadden ze in de jaren 30 af moeten knallen. ZO durf ik het wel te stellen.

Over de moord van Volkert

Dat was toch al opgehelderd?

Iedereen weet toch dat Volkert een milieu freak was en de ideeën van Fortuyn over milieu niet overeenkwamen met die van Volkert?

Het motief was Milieu

Daarom snap ik die verslaggever ook niet dat hij aan komt zetten en dan om uitleg gaat vragen waarom hij Fortuyn heeft vermoord? Hoe oud is deze verslaggever? Waarschijnlijk was hij nog een peuter ofzo toen het gebeurde en weet hij niet eens de achtergrond van dit verhaal.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:35:36 #270
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217809032
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
In die context kan je het beter zo zien dat de Haat meer van Fortuyn kwam dan die groepen waarom fortuyn zich op richtte.

In heel zijn gedrag leek Fortuyn op de Hitler van de jaren 30. Hij was gewoon aan het kopiëren. Hitler richtte zich op de joden. Fortuyn richtte zich op de moslims.

Hitler hadden ze in de jaren 30 af moeten knallen. ZO durf ik het wel te stellen.

Over de moord van Volkert

Dat was toch al opgehelderd?

Iedereen weet toch dat Volkert een milieu freak was en de ideeën van Fortuyn over milieu niet overeenkwamen met die van Volkert?

Het motief was Milieu

Daarom snap ik die verslaggever ook niet dat hij aan komt zetten en dan om uitleg gaat vragen waarom hij Fortuyn heeft vermoord? Hoe oud is deze verslaggever? Waarschijnlijk was hij nog een peuter ofzo toen het gebeurde en weet hij niet eens de achtergrond van dit verhaal.
"U mag hier blijven, maar u past zich aan." Inderdaad, een exacte kopie van de ideeën van Hitler.

Hoe durf je ook om van nieuwkomers te verlangen dat ze zich aanpassen aan de cultuur van het land waar ze tot toetreden en niet ernaar te streven om hun eigen cultuur leidend te maken, waar de oorspronkelijke bewoners zich aan zouden moeten aanpassen. Ongehoord.
pi_217809244
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:35 schreef Repentless het volgende:

[..]
"U mag hier blijven, maar u past zich aan." Inderdaad, een exacte kopie van de ideeën van Hitler.

Hoe durf je ook om van nieuwkomers te verlangen dat ze zich aanpassen aan de cultuur van het land waar ze tot toetreden en niet ernaar te streven om hun eigen cultuur leidend te maken, waar de oorspronkelijke bewoners zich aan zouden moeten aanpassen. Ongehoord.
Nederland heeft helemaal geen cultuur, welke cultuur heb jij het over? kan jij mij dat is uitleggen.

Ik heb ook zat jaren in het buitenland gewoond, ik heb me nooit ergens aan aangepast. Dat geld voor het merendeel van de Europeanen die naar het buitenland gaan

Ik deed gewoon waar ik zin in had..

Nederlanders willen helemaal niet dat die mensen integreren

Om te integreren moeten Nederlanders met die mensen omgaan, Nederlanders mijden dit soort mensen alleen maar, ze willen er helemaal niets mee te maken hebben.

Er is helemaal geen integratie mogelijk voor een groep mensen. Het merendeel van de 3e generatie is gewoon geïntegreerd omdat ze hier op school zijn gegaan enzovoorts.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 17:00:19 #272
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217809342
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Fijn dat je je ware gezicht laat zien - je kon het niet inhouden die frustraties 🤤
"Hoka Hey!"
pi_217809825
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:54 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik niet. Personen die het gevoel hebben uitgedaagd te worden door een trol, kunnen hem het beste straffen door hem finaal te negeren. Elke reactie is koren op de molen van de uitdager.
pi_217809847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ook dit was Fortuyn

Dit slaat dus helemaal nergens op.
Pim haatte de buitenlanders niet, Pim haatte de moslims niet en Pim haatte ook de Marokkanen niet.
Wat Pim wel haatte was de lamlendige manier van de toenmalige overheid die het wel goed vonden dat de moslims zich hier konden ontwikkelen zonder zich aan te passen aan de Nederlandse waarden en normen.

Je bent echt compleet van de pot gerukt als je denkt dat Pim door een mislukt nummertje sexen deze 'haat' heeft ontwikkeld.
pi_217809889
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:35 schreef Repentless het volgende:

[..]

Doe geen moeite. Het is mij inmiddels duidelijk dat 'Klaasweetalles' iemand is die nergens iets vanaf weet en toch even in de microfoon wil boeren. Je reinste wartaal wat deze user uitbraakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')