That's one small step for mankind, one giant leap for man.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:25 schreef Scuidward het volgende:
Het had natuurlijk een grote sprong voorwaarts moeten zijn, niet opwaarts.
Ho Lee Fukquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:23 schreef Halcon het volgende:
Dan kijk je raar op als intercontinentale piloot als je opeens een paraglider inhaalt.
Gewoon camera op de punt. Zullen ze vrijwel allemaal wel doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:21 schreef matspontius het volgende:
Vind niemand dat filmpje raar? Er klopt iets niet! Bovendien, hoe wordt dit gefilmd?
Op welke punt? Bovendien zag ik een filmpje waarop hij van afstand werd gefilmd. Ik vind het maar een vreemd verhaal en een vreemd filmpje. Zal wel aan mij liggen .....quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gewoon camera op de punt. Zullen ze vrijwel allemaal wel doen.
Maar eh…
Dit is écht heel hoog.
Ik dacht dat TikTok de Chinese versie was van TikTok.quote:De beelden gingen viraal nadat ze waren geplaatst op Douyin, de Chinese versie van TikTok.
Optie 1. Godquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Op welke punt? Bovendien zag ik een filmpje waarop hij van afstand werd gefilmd. Ik vind het maar een vreemd verhaal en een vreemd filmpje. Zal wel aan mij liggen .....
Het is uitproberen of testen. Met je contaminatiequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:43 schreef matspontius het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-8500-meter-hoogte
In China heeft een paraglider zaterdag een bizarre vlucht overleefd. De 55-jarige Peng Yujiang wilde zijn nieuwe paraglider uittesten
Kan toch z'n drone zijn die 'm volgtquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Op welke punt? Bovendien zag ik een filmpje waarop hij van afstand werd gefilmd. Ik vind het maar een vreemd verhaal en een vreemd filmpje. Zal wel aan mij liggen .....
Op 8500m hoogte? Werkelijk?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Kan toch z'n drone zijn die 'm volgt
https://youtube.com/shorts/hrBmlQN092s?si=2TUf8sEKQPiUv8OD
Het signaal komt toch van hem vandaan en dat ding is maar een paar meter van hem verwijderd of mis ik nu iets?quote:
Ik geloof er geen barst vanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het signaal komt toch van hem vandaan en dat ding is maar een paar meter van hem verwijderd of mis ik nu iets?
Laat staan als het een incontinente piloot was 😱quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:23 schreef Halcon het volgende:
Dan kijk je raar op als intercontinentale piloot als je opeens een paraglider inhaalt.
Dat is een professioneel team die dat veel vaker doen. Nogal een verschil niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hier filmen ze op 8700m dus what' s the problem?
Bekijk deze YouTube-video
De beelden van hem close up zien er veel te cinematografisch uit, dit lijkt me gewoon AI.quote:
Dat dus + het feit dat dit een zeer onwaarschijnlijk verhaal is. Dat mensen daar in trappen 🤓quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De beelden van hem close up zien er veel te cinematografisch uit, dit lijkt me gewoon AI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |