dus je bent extra flexibel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb heel ook in zo'n rhönrad geturned![]()
Want ja.
Ik heb op turnen gezeten, als sport
Ik denk wel dat ik flexibel ben, maar extra weet ik nietquote:
Neequote:
ik wilde iets zeggen over steengrillen op een hunebedquote:
Maar toen dacht je: is totaal niet grappig, laat maar ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen over steengrillen op een hunebed
toen had ess dr post geeditquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar toen dacht je: is totaal niet grappig, laat maar ?
Kan gebeuren.quote:
Ik was iets aan het typen maar toen belde mijn moederquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen over steengrillen op een hunebed
ja, shit happends, life sucks, learn a lot from T-Shirtsquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, shit happends, life sucks, learn a lot from T-Shirts
quote:
Ja er zijn geen hunebedden in Venhuizenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar toen dacht je: is totaal niet grappig, laat maar ?
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er zijn geen hunebedden in Venhuizen
Ja dat zeg ik iddquote:
in Veenhuizen ook niet zie ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er zijn geen hunebedden in Venhuizen
quote:Grazing Table
Heb je een exclusief evenement of een bijzondere gelegenheid zoals de opening van je bedrijf, een trouwerij, een jubileum of een bijzondere verjaardag dan is onze grazing table een absolute must!
Ik heb liever kippeling.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik idd
Je hebt er wel Kippebillen
Bij Venhuizen er ook niet in de buurtquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Veenhuizen ook niet zie ik
Er wel in de buurt
Krijg je dan ook er een trog bij?quote:
wellicht is dat wel te krijgen op Kippebillenquote:
nee, zo te zien niet...quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dan ook er een trog bij?
Staat iedereen daar in gala op een bruiloft zo direct van die tafel te grazen. Zonder handenquote:
Wie weetquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
wellicht is dat wel te krijgen op Kippebillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |