Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:52 schreef William_Papadin het volgende:
Ik vrees dat dit geen goede keuze blijkt te zijn.
Uiteindelijk hanteert Slot gewoon een sterk door Ajax beïnvloedde spelopvatting, in feite zou je kunnen stellen dat het recente succes van Slot bij o.a. Feyenoord te danken is aan Ajax.quote:
Ik zou verder willen gaan. De levensstijl die wij ons in Nederland hebben aangemeten, is eigenlijk door Ajax ontstaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteindelijk hanteert Slot gewoon een sterk door Ajax beïnvloedde spelopvatting, in feite zou je kunnen stellen dat het recente succes van Slot bij o.a. Feyenoord te danken is aan Ajax.
Zonder Ajax hadden we geen warm water uit de kraan in Nederland.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteindelijk hanteert Slot gewoon een sterk door Ajax beïnvloedde spelopvatting, in feite zou je kunnen stellen dat het recente succes van Slot bij o.a. Feyenoord te danken is aan Ajax.
Laat staan een gaskraan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zonder Ajax hadden we geen warm water uit de kraan in Nederland.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:15 schreef mitt het volgende:
PSV onder Bosz kan niet goed blijven gaan.
Feyenoord verliest teveel spelers.
Dus Ajax kan gewoon met Heitinga kampioen worden.
En niemand lult er meer over
Jij je inhouden? Dan ben je helemaal jezelf niet joh.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd 020 vrienden met jullie nieuwe technische duo
ik zal me proberen in te houden tot de kerstkalkoen geslacht gaat worden
Hoopgevend.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zal me proberen in te houden tot de kerstkalkoen geslacht gaat worden
Shots fired.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
Sowieso snap ik het hoongelach van Feyenoorders niet helemaal volgens mij hebben jullie genoeg problemen. Ze hebben daar ook een Europa League plus jasje aan en torenhoge afschrijvingen op voornamelijk niet redenerend aankopen. In een stadion dat bijkans uit elkaar dondert. Denk dat jullie aankomend seizoen heel hard moeten bidden dat te kloese wel blijkt te kunnen scouten en je tweede wordt anders ben je terug in 2016.
Dan worden we in 2027 dus weer kampioen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
Sowieso snap ik het hoongelach van Feyenoorders niet helemaal volgens mij hebben jullie genoeg problemen. Ze hebben daar ook een Europa League plus jasje aan en torenhoge afschrijvingen op voornamelijk niet redenerend aankopen. In een stadion dat bijkans uit elkaar dondert. Denk dat jullie aankomend seizoen heel hard moeten bidden dat te kloese wel blijkt te kunnen scouten en je tweede wordt anders ben je terug in 2016.
Een club die John Heitinga anno 2025 aanstelt, mag van mij vanuit elke hoek van de samenleving worden uitgelachen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
quote:''Ik moet oppassen dat ik niet alle Ajax-supporters over één kam scheer. Maar het is ook wel weer tekenend voor een deel van de Ajax-aanhang dat een nieuwe trainer niet wordt gesteund, maar gelijk tot de enkels wordt afgefakkeld'', oordeelt Verweij vrijdag in Kick-Off van De Telegraaf.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
Allemaal leuk en aardig die jaren onder Slot maar die presteerde ondanks Feyenoord en niet dankzij. Je zit in een hopeloos verouderd stadion en jeugdcomplex dat niet meer van deze tijd is. Je draait zelfs in de best betalende Champions League krap aan 120 miljoen euro. De kosten zijn flink gestegen en je hebt geen vet op je botten en de inkomsten gaan dalen. Tel daarbij op dat je leeggekocht gaat worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een club die John Heitinga anno 2025 aanstelt, mag van mij vanuit elke hoek van de samenleving worden uitgelachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |