Jij hebt een wilde fantasie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
NK had een wilde nacht en jij was in slaap gevallen?
Piep.quote:
Lekker kopkaas knabbelenquote:
Zout strooien.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
Bah allemaal naaktslakken op mijn terras in de achtertuin.
Zet er een huisje opquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
Bah allemaal naaktslakken op mijn terras in de achtertuin.
Netjes toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Dingen die mij bezig houden: ik heb vorig jaar de mijlpaal van 10000 dagen op Aarde gehaald en kom daar nu pas achter.
Dan iets anders gebruiken.quote:
Vind ik niet. Ik haat slakken.quote:
Heb het niet gevierdquote:
ja goede reden om ze onnodig pijn te doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik haat slakken.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het niet gevierd
Nou viel het wel op de verjaardag van mijn jongste zus, dus er is in ieder geval een beetje bij stilgestaan.
Ook die 30 vliegende mieren die ik vanmorgen vermoord heb?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Jongens dieren hebben gevoel he, net zoals wij. Ook als je het niet kunt zien
Agree to disagree danquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goede reden om ze onnodig pijn te doen
Lekker met tarreltappenadequote:Op donderdag 29 mei 2025 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker kopkaas knabbelen
vraag me gewoon oprecht af hoe je dit voor jezelf goed praat en wat het verschil is met dieren waarvan je de pijn wel kan zien?quote:
Sowieso blijf je dan ook bezig. Maar het is ook zielig ondanks dat ik het smerige beestig vind.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goede reden om ze onnodig pijn te doen
oh maar wacht, ik heb geen moeite met het doden van dieren als dat op een minder pijnlijke manier gaat. Bij voorkeur pijnloosquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook die 30 vliegende mieren die ik vanmorgen vermoord heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |